Gå til innhold

B16A1 motor inn i Ed9 karosseri

Ranger emnet


RaCk

Anbefalte innlegg

Trenger et motorfestesett til B16 som kan passe i et Ed9 karosseri? MkII that is.

 

Eneste festet jeg ikke får til å passe skikkelig er det til høyre i motorrommet. Vil bytte fra Motor og beholde rammefestet. Ettersom jeg er redd for RammeVerk hvis jeg begynner å skjære og herje.

 

Noen forslag?

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du kan gjøre med denne bilen din Krondoffer er vel å spikre den inn i garasjen og kople rattet til en playstation og leke på den måten. Litt kjedelig å legge ut penger, når du har en lei tendens til å komme borti stolper og lignende.. Hehe.

 

no offence men; kleppe, fredag kveld. Bang?

 

Ikke meningen å være stygg, men det er gøy å erta.....

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett på mange amerikanske sider der de har motorfestekit du kan kjøpe, men disse festene er beregned for de amerikanske crxene ( dx, hf og SI ) Det jeg også vet er at man får kjøpt "mange" ombygde CRX 16v som er ombygd til v-tech. så kontakte ett tysk honda forum kan være en god ide, hvis du kan skrive tysk da.... En annen ting jeg veit, etter en samtale med en fyr i japan, som har bygd om en civic 88-91 til v-tech, det han gjorde var å bruke motorfester fra ulike modeller civic, (denne fyren var honda mekaniker fra shiba rundt tokyo) jeg skulle få mail om disse ulike motorfestene men fikk aldri noen mail. Konklusjonen er at du trolig kan bruke orginale motorfester til å få til prosjektet ditt. Så hvis du greier å få tak i hondas delekatalog så er du nok langt på vei ( samenligne partnummer på de forskjellige motorfestene). Du kan jo også snakke med et honda verksted om de gidder å bruke tid på å finne ut dette...

Håper dette hjelpte deg litt...

 

Hvs du treneger noen honda CRX deler så er det bare å kontakte meg, har nesten alt til en 16 v. motor, girkasse, forstillig, bakstillig, lednings nett, interiør , lykter, taluke, katalysator.+++++

 

 

Lykke til ;)

hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår