eiriksmil Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Så vel Caddyen din på Ring 3 i dag, kan det stemme? Ved Økern-krysset. Ikke mange mørkegrønne Caddyer i Oslo ;) Fet bil! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Da her jeg skaffet meg seriøs dekaltrim i dag....Måtte jo det nå som hele Norges aller aller beste fotballag spiller på tv'n igjen. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Da her jeg skaffet meg seriøs dekaltrim i dag....Måtte jo det nå som hele Norges aller aller beste fotballag spiller på tv'n igjen. Tommy Nå ser du ut som en fjøsbonde sponsa av Felleskjøpet... Eneste du mangler er en caps på bilen... :phatyo Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Nå ser du ut som en fjøsbonde sponsa av Felleskjøpet... Eneste du mangler er en caps på bilen... :phatyo Ha ha, skulle til å si det ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Felleskjøpet er tøft!!:smilbmw: John Deere er enda tøffere!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Blei stilig Tommy! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Mangler bare en sandblåst roastbiff aka. solbrent Tommy bak rattet nå, så har man et bra fargekart :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Se deg over skuldra lillegutt, se deg over skuldra......:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Du har meget god smak Tommy! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VipS_VimS Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Du har ikke klart å få lurt med caddy'n i en av tufte episodene a??? Siter <3 VW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Jeg fant jeg fant....se hva som står på lunner.... Litt senk, et par roanl turbo og tufte lakk....så har du en perfekt caddyslack (tufte)tilhenger http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8476455&sid=11afGg-_le408893&pos=2&tot=139 Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Da har jeg også sett Caddyslacken til tommy :D Så du sto og fylte bensin på unoX ved Halden storsenter for et kvarter siden. Bra kamp på Halden stadion? Rakk akkurat ikke å få tatt en prat med deg før du satt deg i bilen etter å ha fylt bensin og dundra avgårde ut av byen. Madammen prøvde å henge på deg i den svarte Golf 5'ern som du kanskje så, men caddyn var for rask. utrolig tøff bil iallefall, og jeg får bare mer og mer lyst på mitt eget caddyprosjekt :spin Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Fyller ikke på UnoX.... ikke høy nok oktan for ræserbilen min. Måtte sjekke om felgen var like hel! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Og når jeg tenker meg om så har det blitt Shell, for jeg fylte 99oktan V-Power der her om dagen selv.. Uansett: Tøff bil. Siter -98 Nissan 200sx Racing s14a -87 Volvo 240 GL, vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 drturbo: ryktes at dere skal nord over, veit du om dere skal stoppe i tromsø ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg