Gå til innhold

Prosjekt caddyslack!

Ranger emnet


drturbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 401
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det grenrøret er bedre enn f,eks Raceland sitt. For det bygger ikke like langt ned under bilen,så det skraper mindre. For dette går rett over stabilisatorstaget under bilen om du har det. Men ta Raceland sitt som et eks så går det mot staget,og så rundt. Så det blir et litt lavere punkt,så skal du senke mye så hadde jeg fåretrukket det du har fremfor det jeg har nå faktisk. Hadde slik på forrige golfen jeg hadde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det grenrøret er bedre enn f,eks Raceland sitt. For det bygger ikke like langt ned under bilen,så det skraper mindre. For dette går rett over stabilisatorstaget under bilen om du har det. Men ta Raceland sitt som et eks så går det mot staget,og så rundt. Så det blir et litt lavere punkt,så skal du senke mye så hadde jeg fåretrukket det du har fremfor det jeg har nå faktisk. Hadde slik på forrige golfen jeg hadde:)

 

Jeg måtte senke motoren min 3mm bak for å få på grenrøret mitt. Tok borti styresnekka også. Vinkelen var helt på trynet så den senkingen hjalp litt på så.

 

Med Prothane foringer da.

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenrøret er fra Raceland....så det er dårlig mener du?

Like greit å kjøpe nye gassere, det er bedre en gamle som er fulle av gørr....og som må overhales uansett.

 

Det er ikke dårlig,men det bygger litt langt ned under bilen, +at den koplingen man skal skru på eksosanlegget i er sveiset på er sveiset på skrå,så det blir enda litt lavere der:( men er fornøy med det utenom det at det bygger litt for langt ned under:) ser bra ut også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår