sindrulf Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 jeg skal selge min mammas polo. det er en 1997 modell som snart har gått 54000km. bilen er bare kjørt av mamma. 1.6liter, vinterdekk, sommerdekk, cdspiller, takstativ, alusommerfelger, 75hk, 135nm, 980kg, takluke, oslo. 95 000,- bilder kommer i kveld alle spørsmål blir besvart på sindrulf@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 jeg er lei meg as, men det blir ikke bilder i kveld. software'en svikta. i morgen derimot skal jeg låne kamera av en kamerat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 det sludda fært i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 derfor måtte jeg feie om kapp med snøen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 inni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 sommerdekka sitter på aluminiums felg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 nå har jeg lagt inn salgsannonse på autodb.no også hvorfor har jeg sladda skiltene på bildene over??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Originally posted by sindrulf hvorfor har jeg sladda skiltene på bildene over??? Bør du ikke vite det selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 har tillogmed benyttet meg av de elektriske vindusheiserne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 elektrisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 NY PRIS: 85 000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malte FuelTech Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 feit bil sindrulf!hyggelig at du benyttet deg av de elektriske vindusheiserne! hehe! :D Siter -honda cbr 600streetfighter(90) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Originally posted by sindrulf elektrisk Øyh, er ikke det vinduet strengt tatt på vei ned? ;) Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 ehm.. 97 mod ? me 2 delt ræv.. e nå bare på 95/96 modellen det.. Så kan du forklara meg d ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by Gou ehm.. 97 mod ? me 2 delt ræv.. e nå bare på 95/96 modellen det.. Så kan du forklara meg d ? To delt ræv??? er det fangeren du tenker på så er det fordi bilen ikke har styling pakken... det har ikke noe med årsmodellen å gjøre... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg