-cardudde- Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hehe, bare for morro skyld:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 felgene er jo way off, veldig mørk helt bakerst og farge skiftet til sort er utført bra, men en sort bil har farger i relfeksjonene. De er ikke desurated som du har gjort... men stå på Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 det er jo ikke noe bling bling på den:P må ha bling bling felger :D Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 kansje bruke litt mere tid på hver modd.. syns du spyr ut 10 modder daglig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 du må lære deg noen flere triks enn senking og felger carude... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 well Hei Ta for deg et godt utgangspunkt (et bra bilde) og jobb med det i kanskje 3 dager. Hver gang du på nytt kommer til å setter deg for å jobbe med den etter en pause, ser du feil og får nye ideer. (bør gjøre). Jeg synes det er litt kjedelig å bare se masse biler som har usaklig farge, copy paste rims, sota og er senka. Alle klarer å se for seg det fra et orginalbilde lissom. Det er klart alle må starte et sted og man er vel stolt av sin mod når man akkruat er ferdig, men man må ikke poste alt. Selv har jeg 5 mods jeg brukte hele natta på som ikke var verdt å vise til noen :D Ikke at jeg er noe bedre selv, men jeg poster ikke 2 mods daglig heller. Golfen ble for mørk bak, tydlig desaturated og felgene går over hjulbuene uten å ha skygge engang. Prøv å ta bort antenna kanskje, bedre vinkel på felgene, de buler helelr ut i nedkant når bilen er senka. Du har også en svart hakkete linje over hele taklinja til bilen som viser at du har manipulert bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Denne var ju fin !!!!! Spesielt texttilen var fin Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Denne var ju fin !!!!! Spesielt texttilen var fin Tekstilen? Hva har han gjort med tekstilen? Sier du noe som helst konstruktivt noen ganger? :rolleyes: X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Sier du noe som helst konstruktivt noen ganger? :rolleyes: Neppe,han er jo kompisen til mr.omega som sier mye konstruktivt... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Neppe,han er jo kompisen til mr.omega som sier mye konstruktivt... Smalt fra rett kjeft:rolleyes: Neida:p du har da skjerpet deg noe ihvertfall.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 hehe.. peace and love people.. !! :peace: :peace: Du -carude-, hvor mye av fritiden din bruker du på og modde?? :S Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 yo nigga.... syntes den var feeeetttt.... øvelse gir mester... go P.I.M.P Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 *ler* det tar ikke lange tiden å gjøre den han gjør, så fem-seks modder på ei natt skulle jeg klart.... jeg og har en og annen bil jeg har brukt to uker på som jeg ikke gidder å vise frem.... ta feks nizzan 350`en min, jeg ser jo det at den aldri kommer til å bli helt knall så jeg gadd ikke mer...og da hadde det røket med sine timer på den.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 well HeiTa for deg et godt utgangspunkt (et bra bilde) og jobb med det i kanskje 3 dager. Hver gang du på nytt kommer til å setter deg for å jobbe med den etter en pause, ser du feil og får nye ideer. (bør gjøre). Jeg synes det er litt kjedelig å bare se masse biler som har usaklig farge, copy paste rims, sota og er senka. Alle klarer å se for seg det fra et orginalbilde lissom. Det er klart alle må starte et sted og man er vel stolt av sin mod når man akkruat er ferdig, men man må ikke poste alt. Selv har jeg 5 mods jeg brukte hele natta på som ikke var verdt å vise til noen :D Ikke at jeg er noe bedre selv, men jeg poster ikke 2 mods daglig heller. Golfen ble for mørk bak, tydlig desaturated og felgene går over hjulbuene uten å ha skygge engang. Prøv å ta bort antenna kanskje, bedre vinkel på felgene, de buler helelr ut i nedkant når bilen er senka. Du har også en svart hakkete linje over hele taklinja til bilen som viser at du har manipulert bildet. ingen som tvinger deg til å lese tråden heller. Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg