Gå til innhold

Kan noen gi meg en guide for lakkering

Ranger emnet


Ferrari

Anbefalte innlegg

Når mitt prosjekt (e30 325) blir ferdig skal jeg hellakkere bilen. Har planer om å gjøre det selv i en lakkboks. Kan noen forklare hvordan jeg skal gå frem?

Hva slags farge anbefaler dere på bilen, hvis det skal passe med grå/sort pulverlakkerte felger? Gjerne linker osv. med bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen her som hadde en side med noe som var scannet fra en bok / blad. Tror det var norsk. Var flere deler, alt fra fiksing av småbulker til lakkering av hele bilen.

 

Var veldig bra! Men finner den ikke igjen.

Noen som har?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kanskje fikse en bulk på baklka på en lanser stv til helga.... veit hva jeg skal gjøre.. men lurer litt på hvor mye tid det tar?

 

bilen er sølv regner med å få bestilt originallakk på boks...

men siden ejg ikke kommer igang før på fredagskvelden å må ver ferdig til søndag forrmiddag....

 

blken er litt dyp å har begynt å ruste... planen min er å først gå løs med negerkusa å slipe vekk rusten. så eventelt prøve slå ut litt.... så slipe ned alt... (rundt skaden). så sparkle... slipe å grunne.. men reker jeg det om jeg lakker i originalfarge lørdag ettermiddag å klargjøre det i løpet av søndag forrmiddag? ell bør jeg bare spraye med en tilsvarende farge... å la den ver der til neste helg... å komem tilbake neste helg å slipe ned det å lakke med rett farge da? for tørketid fra fredag til søndag er vel nokk?

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår