Skillz2k Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 har ute kassen på bilen min og lurer på hvor jeg finner koden?? og ja jeg har søkt allerede men klarer ikke finne den tråden hvor jeg vet jeg har lest det en gang tidligere Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 På 02A kassa mi så sto det inni clutch-huset. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 det der er vel delenummeret du har funnet mk216v.. koden står like nedenfor ryggelysbryteren, der waierstellet er festet.. skrap vekk litt dritt så ser du er det 020 kasse så står det på en liten klump på undersiden av kassa, rett under hvor svinghjul/clutch er Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 det der er vel delenummeret du har funnet mk216v.. koden står like nedenfor ryggelysbryteren, der waierstellet er festet.. skrap vekk litt dritt så ser du er det 020 kasse så står det på en liten klump på undersiden av kassa, rett under hvor svinghjul/clutch er Det er godt mulig det projektRUST :) Men det var det eneste stedet på kassa der det sto 02A som jeg kunne finne i hvertfall. Er det ikke noe som heter: "Det er flere veier som fører til Rom" ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 En annen plass, er på undersiden clutch-huset. Der står det på min kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Enkleste er vel å titte på den hvite lappen i bagasjerommet? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Enkleste er vel å titte på den hvite lappen i bagasjerommet? Funker ganske godt på f.eks. våre biler....;) Bare å se på undersiden av clutchhuset, som nevnt ovenfor. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Enkleste er vel å titte på den hvite lappen i bagasjerommet? Sett i bagasjerommet på en golf 2 i det siste? Hehe.. de hvite lappene tror jeg har avgått med døden hos de fleste innen nå.. :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Og viss golfen er en bastard bil som har hatt flere motorer og girkasser i sitt liv, så hjelper det fint lite med slike hvite lapper Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 på min sto koden under girkassa.. Var lett og tydelig å se. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 på min sto koden under girkassa..Var lett og tydelig å se. Der jeg fant mine også hadde en 2y og en 9a kasse Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg