safoll Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Opplever at det rister godt i både ratt og bil når jeg passerer 70 km/t. Ristingen blir bare verre og mer merkbar desto høyere hastighet. Noen som har forslag til hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 dårlig avbalansert dekk? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 er nok ubalanserte hjul ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Tviler egentlig på det, kjøpte meg nye dekk i april, og da ble disse avbalansert. Justerte forstilling og bakstilling forrige uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Du har sjekka at hjula sitter fast? :) Kan sikkert riste litt hvis de holder på å falle av. Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Du har sjekka at hjula sitter fast? :) Kan sikkert riste litt hvis de holder på å falle av. Den er koslig.. Har forsåvidt samme problem jeg og.. Men det er bare mellom 70 og 85 eller noe sånt. Litt rart egentlig... Har lurt litt på om det kan være dårlig balansering, men det skulle vel riste hele tida da?? Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Du har sjekka at hjula sitter fast? :) Kan sikkert riste litt hvis de holder på å falle av. De sitter meget godt fast. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 sjekk hjula for avbalansering igjen da.. de lodda kan jo dette av og.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Tviler egentlig på det, kjøpte meg nye dekk i april, og da ble disse avbalansert. Justerte forstilling og bakstilling forrige uke. Kan hende et av loddene har falt av, er nok mest sansynlig at det har noe med avbalanseringen å gjøre! Prøv å sett på vinterhjula igjen, er bilen ok da er det jo ikke no å lure på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Kan hende et av loddene har falt av, er nok mest sansynlig at det har noe med avbalanseringen å gjøre! Prøv å sett på vinterhjula igjen, er bilen ok da er det jo ikke no å lure på! Er jo verdt forsøket. Takker for svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Den er koslig.. Har forsåvidt samme problem jeg og.. Men det er bare mellom 70 og 85 eller noe sånt. Litt rart egentlig... Har lurt litt på om det kan være dårlig balansering, men det skulle vel riste hele tida da?? Helt normalt att dårlig avbalansering kun merkes på et bestemt fartsintervall. Rister det hele tida, så er det nok noe mer alvorlig.. Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 det er jo ganske normalt at sånne ting skjer når det er ublanse i dekkene da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ser at du har S2, så er vel ikke usansynlig at en felg eller flere har slått seg? Kan skje ved hardkjøring at felgen blir "skjev" uten at skaden er synlig i det hele tatt. Men min femtilapp ligger også på ubalanse i dekka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Den er koslig.. Har forsåvidt samme problem jeg og.. Men det er bare mellom 70 og 85 eller noe sånt. Litt rart egentlig... Har lurt litt på om det kan være dårlig balansering, men det skulle vel riste hele tida da?? Dårlig avbalansering merkes best rundt 80. Høydekast merkes best rundt 120. Veldig ca. da det vil avhenge av hjuldimensjon og slikt. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 hva pokker er det alle prater om dårlig avbalansering? det kan liksågodt være forstillingen som har fått seg en smekk. Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg