TurboPolo Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Slik ser den ut, og slik blir den brukt Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Rå look og fete bilder. Hva for noen felger har du på? Ser ut som du har gjort en god poleringsjobb på kanten :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 3 delte revolution felger. jeg har bare vaska felgene litt, er ikke så fin som de ser ut til! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Så bilen din for en uke siden eller så! Holdt på å kjøre i en stolpe når jeg vridde meg etter den! Det er nøyaktig sånn bil jeg vil ha!(Kanskje med lakkert panser men...) Men har du noen bedre bilder av felgene? Er det motor i vognen og? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Var stiv den bilen og felga var ikke feil de heller, mangler bare motor nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 det kuleste på hele bilen er at toppen på demperene stikker gjennom panseret. jeg synest det er fet. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 sombrero sombrero Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 GRRR!!! Gromme felger!:D Men er det glassfiber panser eller noe eller er det bare hvitt? Hva er gjort/skal gjøres da? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 er ikke glassfiber. vanlig panser jeg hadde som var litt bulkete, siden det måtte noen hull i panseret til. holder på å montere 40mm gassere. ellers er det utav med alt inni for å få ned vekten litt. andre bremser er og underveis.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hvilken motor har du da? 1,3 55hk? Hvilke bremser blir det da? GTi Mk1 bremsene går vel rett på? Det var min plan men ingen som vil selge polo til meg her i Bergen...:( Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Har 55hk MH motor. aner ikke hva det blir med gassere. i første omgang golf gti 239*20 foran, og skiver bak. men skal se på sikt om 256*20 går under felgene. har en sedan ståene om det er av interesse.... poloer er det masse av rundtom i bergen! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Sedan? Altså Derby? Har lyst på en polo 2 fikse prosjekt! Altså en til ca 5k! Du har ikke en sånn som ligger og slenger da?! Men kan ikke du smelle i en GT motor da? Den har jo høyere komp og greier! Var en GT motor til salgs for 1500kr et eller annet sted! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Sedan ja.. kan bli din for 1300kr. er klippegebyr på skiltene og, aner ikke hvor mye det er. sitter gti bremser på den foran. har litt andre planer for motor enn gt motor... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Vet ikke helt med sedan... Skal se på en coupe idag! Kanskje det blir kjøp? Men er de GTi bremsene gode? Kan jeg kjøpe de for en billig peng? Er også interessert i Derby fronten! Er det noe pes å flytte over eller? Byr deg forresten en hundrings for felgene! :rolleyes: Beklager for Offtopic! Kan vel egentlig ta det over PM. Lyst til å dele med oss hva disse motorplanene er eller? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg