Gå til innhold

Rød Beetle i Sandvika

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

jeg og noen kamerater var i Sandvika idag og bestemte oss for å sjekke om det var noen i KG, som det ikke var. men det sto en Rød New Beetle med bodykit og hele pakka. sto noe på panseret men husker ikke hva. den hadde noen utrolig fete felger og var sota på alle rutene..

noen som vet hvem det er sin?

 

så også en Gul Golf 2 mer rallye seter, sto parkert ved siden av Beetlen..

 

så også Horvald(?) sin 200sx s14a kjøre over en av bruene fra Storsenteret.. utrolig feit bil!! med digg lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forklar KG og suppa!

KG - Kommunegården

Suppa - Statoil Sandvika, orker ikke forklarer hvorfor den har fått navnet suppa..

 

Så den bobbla flere ganger i fjor i sandvika. Utrolig pen bil, men de xenonslysa hans, de lyser ikke akkuratt der de skal... (oppi i ansiktet mitt f.eks.)

 

hvis den golfen var gull/gul aktig med g60/vento/rallye front har jeg sett den på bærums verk et par ganger. utrolig fet golf..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet specs? Noe gjort med motoren?

 

Kjenner ikke fyren men jeg er medlem i VACN så jeg sjekka opp litt i familiealbumet der og fant litt specs.

 

Motor: 1,9TDI, større intercooler, KW luftfilter, 2,5" effektanlegg, chip

 

Eksteriør: Dietrich widebody kit (15cm bredere enn original), xenon i spredere og kjørelys, egenprodusert vinge på bagasje (RSI look)

 

Felger/dekk: 19x9 med 235/35 R19 foran

19x10 med 265/35 R19 bak

 

Understell: justerbart+ større stab stag og tynn driv aksling på høyre side.

 

Stereo/Multimedia: Kenwood Tv/DVD/NAV, front og bak komp. sett og basshøytaler type R + Alpine V12 forsterkere, playstation 1 + m.m

 

Takk til: -Norsk Bildelesenter

-Steffen lyd & bilde

-Knut Berglind

-Bergheim autolakk

-Hamax

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke fyren men jeg er medlem i VACN så jeg sjekka opp litt i familiealbumet der og fant litt specs.

 

Motor: 1,9TDI, større intercooler, KW luftfilter, 2,5" effektanlegg, chip

 

Eksteriør: Dietrich widebody kit (15cm bredere enn original), xenon i spredere og kjørelys, egenprodusert vinge på bagasje (RSI look)

 

Felger/dekk: 19x9 med 235/35 R19 foran

19x10 med 265/35 R19 bak

 

Understell: justerbart+ større stab stag og tynn driv aksling på høyre side.

 

Stereo/Multimedia: Kenwood Tv/DVD/NAV, front og bak komp. sett og basshøytaler type R + Alpine V12 forsterkere, playstation 1 + m.m

 

Takk til: -Norsk Bildelesenter

-Steffen lyd & bilde

-Knut Berglind

-Bergheim autolakk

-Hamax

Tynn drivaksling på høyre side??? høres ikke helt optimalt????
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår