Polo Classic Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Joda, men det er jo harry fordiom.. Å emblemtrimme.. Fordiom man bare har bytta ut en bokstav.. R emblem inni.. og alt.. Kjører nok ganske sikkert fra cabben din på Rudskogen selv uten litt emblemtrim Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Kjører nok ganske sikkert fra cabben din på Rudskogen selv uten litt emblemtrim Bra argument! doh Jeg har ikke kjøpt Cab'n min for å kjøre fort på bane og jeg har ikke satt på M merker bakpå den.. Såh.. Få av merkene og du har en fin bil.. Kanskje nye felger da.. Men men.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Tenker vi ser denne på treff i sommer med 280cm lange hoppski på taket! :) Blir poloen hardcore racer nå?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Emblemtrim er lættis. Men uansett, pen bil! Håper du slipper parkeringsbulker. Er kjipt å måtte parkere på veien, for folk rygger på deg, og herjer og ordner uten å tenke på at andre biler kanskje er verd litt for eieren :( Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Tenker vi ser denne på treff i sommer med 280cm lange hoppski på taket! :) Blir poloen hardcore racer nå?? he, he.. gemini hoppski formoder jeg :) fin bil dette frode :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 he, he.. gemini hoppski formoder jeg :) fin bil dette frode :) Gemeni diff i Polo kassa, Germina ski på taket Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Joda, men det er jo harry fordiom.. Å emblemtrimme.. Fordiom man bare har bytta ut en bokstav.. R emblem inni.. og alt.. Og det kommer fra en som kjører Bmw :rolleyes: For det er jo INGEN Bmw eiere som emblem trimmer :rolleyes: Skulle tro alle 316-318-320 var M-tech:D Nydelig bil Frode thumpsup Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 kjempe bil det der ser det ut som. Grattis, har selv en 1.9tdi på jobben og er knall fornøyd :) Selv om det ikke er en fartsmaskin av det helt store. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Gratulerer Frode, synes den var knallfin jeg! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Var vel en pen bil. Men felgene? Blir vel vinterfelger dette eller... Synes nå ikke bilen i seg selv var noe spesiel i den hele tatt jeg da men... Er vel kanskje sånn du vil ha den :) Liker selv litt mer SHOW jeg da :D Men var strøken da, den skal du ha... :) Kan hjelp deg med en bulk jeg om du trenger det? hehe neida :P HATER folk som gjøre det. Skal selv ha bilen min på Audi imorgen. For å ordne opp i skade på baken min :( snufs. Men sånn er det i oslo med SÅÅÅ mye ledige parkeringsplasser :P Bor på sagene? PS: hva har du gjort med bilen din? ettersom du fikk en pokal eller 2? Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Var vel en pen bil. Men felgene? Blir vel vinterfelger dette eller...Synes nå ikke bilen i seg selv var noe spesiel i den hele tatt jeg da men... Er vel kanskje sånn du vil ha den :) Liker selv litt mer SHOW jeg da :D Men var strøken da, den skal du ha... :) Kan hjelp deg med en bulk jeg om du trenger det? hehe neida :P HATER folk som gjøre det. Skal selv ha bilen min på Audi imorgen. For å ordne opp i skade på baken min :( snufs. Men sånn er det i oslo med SÅÅÅ mye ledige parkeringsplasser :P Bor på sagene? PS: hva har du gjort med bilen din? ettersom du fikk en pokal eller 2? Er Poloen jeg har fått pokal på. Felgene er bare for i år, blir tatt av i helgen og byttet mot orginale 5-eikede felger med 225/45-17 vinterdekk. Blir antagelig noen kule 20" til neste sommer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Og det kommer fra en som kjører Bmw :rolleyes: For det er jo INGEN Bmw eiere som emblem trimmer :rolleyes: Skulle tro alle 316-318-320 var M-tech:D Nydelig bil Frode thumpsup Fordiom jeg kjører et bilmerke andre tullinger emblemtrimmer, så må jeg vel få lov å ha min mening om emblemtrim? Jeg synes det er teit, uansett bil. Og det finnes nok en del biler med M logo på.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Og det kommer fra en som kjører Bmw :rolleyes: For det er jo INGEN Bmw eiere som emblem trimmer :rolleyes: Skulle tro alle 316-318-320 var M-tech:D Nydelig bil Frode thumpsup Du får kjøpt 316-318-320 som er M-tech. M-tech er en utstyrspakke som man kunne be om orginalt på utstyrslisten. Hvis man putter på M3-emblem og så videre så er det emblemtrimming. Men kjøpte hva du mente, ville bare opplyse.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Uansett så er den fin;) Thumsup;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Da har jeg endelig fått dubs i hus 225/30-20 BF Goodridge Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg