Gå til innhold

Jetta`n min.

Ranger emnet


Lysfjord

Anbefalte innlegg

velkommen i jetta klubben :) jeg kjøpte min jetta nr 7 her om dagen. 92 modell med 174 000 på tellern. strøken innvndig og ikke langt fra det utvendig

 

har bytta topp pakning på den og skal til å hive på senkesett.. har nesten hele garasjen full av deler som skal på før sommern :)

 

8_1987697087.jpg

 

ta godt vare på den og du har bil lenge. dem tåler utrolig mye juling også. men ikke rulling på taket :P ;)

 

HEHE.......

Må bare le litt...... Den bilen din har jeg kjørt :D jeg var nemlig å testet den jeg og. var litt interisert i den, men trakk meg. Må vell være pga. "JESUS KRISTUS" klisteret på dashbordet i lilla ;) neida.....

 

Bilen er fin den. lite rust, litt nederst på fører dør husker jeg. bobble rust...?

jeg trakk meg mest fordi jeg ikke orket å skru på den med en gang jeg fikk den +++ en del andre ting.

 

Min bil har bare gått 160 200km. GARANTERT.

 

Argyle: bilder gir inspirasjon og er helt topp. gjerne flere innspirasjons bilder. Meget pen var den og.... 17" på den....?

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe har ikke tatt det bort ennå.. tenkte å ta noen bilder først. :) bilen virker som om den er godt tatt vare på bortsett fra gåen topp pakning og driv knute da. har bytta topp pakninga alt :) bilen går som bare det

 

idag satt jeg på tåkelys som jeg hadde modda om til xenon. ahhh digg å ha jetta :)

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du et sett ekstra med tåkelys?

 

var ikke begge drivknutene gåene da? syns det slo så på begge sider da jeg prøvde den?!

 

 

hvor mye kjøpte du den for. han sa 16 000,- til meg, men rett etter at jeg hadde sett på den så så jeg at han hadde endra annonsen til 17 000,-

fikk du prutta litt?

 

bor du langt unna Kr. Sand?

 

Thor!

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en gåen drivknute. mansjetten på den sia er sprekt så er ikke så rart.

 

fikk den for 14 000. kjøpte den usett. bor på strømmen ca 2 mil unna oslo.

 

så er 40 mil for å hente bil. vi dro ned å kjøpte den og dro opp igjen.. noen dager seinere så dro vi å henta den med henger :)

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KLarte å knaste feil istad så jeg ødela dette innlegget litt, men det sto ikke noe veldig viktig. Legger ut bildene som lå på denne tråden på nytt.

 

Bagasjerommet: Skal gjøres noe med, men vet ikke helt hva enda.

IMG_2021.jpg

 

Løsninga med subben på innsiden: Kanskje ikke helt den beste løsninga, men men. byttes kanskje ut med en 12" etter hvert.

IMG_2024.jpg

 

Interiøret forann:

IMG_2019.jpg

 

Interiøret bak:

IMG_2020.jpg

 

Og det viktigste da :D :D

IMG_2025.jpg

 

Et siste:

IMG_2001.jpg

 

Thor!

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra prosjekt.

eg og har subben der skiposen var, men eg har lagt plexiglass på baksida av subben slik at du ser magneten og har montert blackligt inne i kassen slik at alt kvit blir lilla og eg kan sjekke om pengesedlana eg tjener er ekte:):):):)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil!

 

Men jeg likte det interiøret! Er det fortsatt nybil lukt i det?:D

 

Ikke nybil lukt nei, dessverre. En blanding av "New Car" & "USA" Wonder Baum ;) God blanding. Men tar de ut nå snart. Så sitter det sånn tålig grei lukt igjen en stund.

 

bra prosjekt.

eg og har subben der skiposen var, men eg har lagt plexiglass på baksida av subben slik at du ser magneten og har montert blackligt inne i kassen slik at alt kvit blir lilla og eg kan sjekke om pengesedlana eg tjener er ekte:):):):)

 

Hørtes jo ikke dumt gale ut det, Nei kanskje en idee for meg også det? Men ikke med det første i hvertfall.

 

Idag fikk jeg endelig liv i 10`ern min. Deilig med litt mer trøkk i bassen :D

 

Et lite problem har oppstått, Skal montere rattet mitt, men skjønner ikke helt detta jeg.

Ratt stammen har jo de "tannhjulene" eller "tagger" Over de er det ei slags hylse med tagger eller tannhjul på. Denne må jeg ha av for at bosset skal passe! Ser ihvertfall slik ut. Legger med et bilde. Dårlig bilde, men det beste jeg har for øyeblikket. Noen som kanskje har gjort dette og vet hvordan jeg skal få den av?

 

Ratt stamme:

rettstamme.jpg

 

Rattet som skal inn:

IMG_2035.jpg

 

Hjæælp ;)

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert fått rattnav til Golf/Jetta før 1990. Etter 1990 har rattnava samme størrelse som tredje generasjon visstnok.

 

 

Sikkert der feilen ligger. Men forandringen kom vel på 1988-modellene, hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Lysfjord: Felgene på jetta'n jeg hadde var 17'' ja. Skal se om jeg får lagt ut flere bilder etterhvert.

- '90 Audi 90 Quattro

x '87 VW Jetta GL

x '86 VW Golf GTi

x '90 VW Jetta CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med jetta'n:)

så veldig fin ut.

har en jeg og!:) men må selges. for mange biler for øyeblikket! doh

er det mange 16-åringer her på forumet!?:P

godt og se at det ikke bare er jeg som er i den litt mindre alders klassen her!hehe:D

 

men masse lykke til videre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert fått rattnav til Golf/Jetta før 1990. Etter 1990 har rattnava samme størrelse som tredje generasjon visstnok.

 

Ja, er ikke det typisk da :rolleyes:

 

da må jeg nok kjøpe meg et nytt boss...... kjipt, men men.....

 

får ikke gjort noe med bilen idag, må i konfirmasjon til svigerbror. sukk. Det positive er jo koltbordet som venter :D

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med jetta'n:)

så veldig fin ut.

har en jeg og!:) men må selges. for mange biler for øyeblikket! doh

er det mange 16-åringer her på forumet!?:P

godt og se at det ikke bare er jeg som er i den litt mindre alders klassen her!hehe:D

 

men masse lykke til videre;)

 

takker....

Det er nok mange 16 åringer her inne ja. Jeg meldte meg inn som 18 åringda, er 20 nå, har ikke vært så aktiv her inne kan du si.

 

synd du må selge bilen da. Håper du går anskaffelse av en ny en igjen snart da?

 

Thor

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser en gammel skade på bilen på dette bildet?

 

IMG_2021.jpg

 

Den skal taes på nytt nå snart og da skal det også fjernes emblemer i samme slengen. Trenger ikke de ;)

 

Skal også montere grillist på bilen samtidig som skaden skal fikses på nytt.

 

Har vært så heldig å FÅ 4 veldig gode dekk til bilen. Skal bli deilig med samme dim på alle hjul :D 205/50 R15.

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår