Gå til innhold

Jetta`n min.

Ranger emnet


Lysfjord

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Ja på Torsdag var lykken stor da jeg endelig fikk henta bilen jeg har ventet lenge på. Ja, faktisk siden jeg var 16 år. Har ALLTID hatt lyst på en slik bil.

 

Bilen min er en 1990 mod. 1,8 GL.

Bilen er helt original, og det må det jøres noe med ;)

Første jeg tenkte på er:

 

- Nye blink lys hvit/klare/Sota.......Litt i tvil.

- Senking. Hadde tenkt meg 60/60 60/40 eller 40/40. Noen som har?

- Grill list, men de har jeg mest sannsynlig ordnet meg allerede :)

- ++++ diverse innvendig. Rullegardin bak.

- Muligens en ny/brukt cd spiller til ca. en 1000 lapp. Noen som har? Må være muligheter for å kunne kople opp ekstra forsterker til sub og andre høytalere..

- Anlegg har jeg liggende, men kommer ikke langt uten spiller :(

 

Det er vell det eneste jeg kan komme på i farten.

Men jeg kunne trenge litt inspirasjon til montering av 6 1/2" høytalere i dørene fremme. Noen ideer? Har de vanlige panelene med den lomma.

 

Slenger med noen bilder av bilen etter en enklere vask og en kjapp omgang med AutoGlym på fangere og lister. Skal rubbe hele bilen samt poleres opp. Mange riper som jeg håper vil bli mindre synlig :)

 

Kom gjerne med kommentarer da folkens. Konkrete kommentarer da vell og merke. Ikke noe "Jetta suger" " Dritt bil" osv. Dette bør vi kunne ligge unna angry

 

IMG_1902.jpg

 

IMG_1904.jpg

 

IMG_1907.jpg

 

IMG_1905.jpg

 

IMG_1908.jpg

 

MVH

Thor!

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gratulerer pen bil det der

 

hvis du har for mye fritid kan du sjekke hjemmesiden min... Anbefales IKKE:D

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du har gått grundig til værs ja. Noe som jeg ikke kommer til å gjøre ihvertfall..... :D

 

Ser ut til å være en meget meget pen bil du har der. Kult med noe man har "skapt" selv liksom. Stå på!

 

MVH

Thor!

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer lite med bilen, Har fjernet et stykt bremselys i bakruta. Fikk montert ett mindre og avlangt et. Mye penere.

Lite penger gjør at det blir modds, men i morgen kjøper jeg rullegardin til å ha bak. Skal snart kjøpe 24% soting og 40% soting og sote sidevinduene.

Ett luisi ratt er kjøpt og skal monteres så fort det kommer i posten. Tro kopi av MOMO Millenium.

 

Flere bilder kommer snart.

 

Thor!

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen Jetta!. Den er ikke helt org da..du har jo G60 bredding.

Ville ha gått for 60/60 eller 60/40 senk og hvite eller klare blinklys.

Har du bilde av interiøret?

 

Bilder av interiøret har jeg faktisk ikke tatt :D men jeg skal ta så fort kameraet kommer hjem igjen. Er på bussen en halv time vekke fra meg nå ;)

 

Men det er mer eller mindre strøkent vil jeg si, bare litt skittent bare.

 

MVH

Thor!

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rulle gardina er på plass og rattet kommer til Onsdag håper jeg.

Prøver forbrilsk å få tak i en cd spiller, billig en veldig billig. Bare den har utgang til ekstra forsterker så kommer anlegget på plass fortere enn fortest.

Noen som har en spiller til 500,-? Bare en midlertidig løsning til jeg får tak i en ny en gang til sommeren. Må jo seff ha utgang til ekstra forsterker da.

 

Bilder av ting jeg gjør kommer etterhvert. Tar bare litt tid. TTT vet dere :D

 

Kom gjerne med flere ideer da folkens.

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på leit etter noen originale VW alus nå da, så blir det senk. Da er jo bilen tøff allready så :) Men burde ha tatt litt rust her og der, men blir så slapp bare av tanken.. :/

 

Ja, jeg har også et par brune noen få plasser, men langt ifra alvorlig. Skal taes nå i sommer en gang. Fysj liker ikke tanken jeg heller. Men men.... Det blir jo sikkert koselig å pusse litt på bilen en vakker sommerdag :)

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen i jetta klubben :) jeg kjøpte min jetta nr 7 her om dagen. 92 modell med 174 000 på tellern. strøken innvndig og ikke langt fra det utvendig

 

har bytta topp pakning på den og skal til å hive på senkesett.. har nesten hele garasjen full av deler som skal på før sommern :)

 

8_1987697087.jpg

 

ta godt vare på den og du har bil lenge. dem tåler utrolig mye juling også. men ikke rulling på taket :P ;)

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har fått deg der, med en nydelig farge. Ligner fælt på den en jetta jeg hadde før, den så helt lik ut da jeg kjøpte den.... så litt annerledes ut da jeg solgte den da, legger ved et av den for å ''inspirere'' litt..

 

17.08.04%20013.jpg

(sifra hvis du syns det ødelegger tråden din så skal jeg fjerne det.)

- '90 Audi 90 Quattro

x '87 VW Jetta GL

x '86 VW Golf GTi

x '90 VW Jetta CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår