Gå til innhold

Cayenne invasjon?

Ranger emnet


mfafa

Anbefalte innlegg

Joda, den er nok (merkelig nok) blitt ganske populær. Her i Bergen surrer det ganske mange av dem, selv ordføreren har en. Fadern prøvekjørte, men fikk kjøpsforbud av meg.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste. Cayenne ser ut som en padde med fem dører, på stylter. Unødvendig tung er den og.

Og hva faen skal egentlig alle med SUV? Greit at veiene her i Noreg suger, men hallo..

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med disse nye SUV'ene? Skulle jeg kjøpt meg en slik bil hadde jeg uten tvil kjøpt meg en Mercedes-Benz G55 AMG og flist alle Cayennene og X5ene sombrero

 

På Hovden i Aust-Agder florerer det av Cayenne, X5, M-klasse og Volvo XC90. Annenhver bil er en slik en omtrent ;)

 

Sikkert sånn amerika prosjekt, sitter høyt og føler seg ovenpå og tenker at det er dem som overlever et krasj med en liten sportsbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett 7 i Asker, nyyyydelige biler. får vel misunne de med Cayenne når pappa får sin nye X-Trail på mandag, 136 hk mens de andre suser forbi oss med 200 hk doh

 

 

Det er vel gjerne en del mer enn 200 hk i cayenne?

 

Forresten ikke så dum den x-trailen heller. Så en sånn i dag som var køl svart, antakelig nypolert, med sotede hinduer og noe som så ut som 18" felger. Tror neppe eieren har tenkt seg inn mellom trærne med det første, men.

 

Alle som snakker dritt om SUV'er burde ta seg en tur i en selv. Det er litt uvant, men den oversikten man får av å sitte høyere enn de fleste andre er helt suveren. Jeg har hatt to patroler, og de var faktisk ypperlige å kjøre rundt i byen med, da jeg hadde så god oversikt i dem. I en "vanlig" bil ser man jo bare bilen foran. I en ordentlig rånebil ser man kanskje _under_ bilen foran, men det blir nok ikke helt det samme :-)

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med disse nye SUV'ene? Skulle jeg kjøpt meg en slik bil hadde jeg uten tvil kjøpt meg en Mercedes-Benz G55 AMG og flist alle Cayennene og X5ene sombrero

 

På Hovden i Aust-Agder florerer det av Cayenne, X5, M-klasse og Volvo XC90. Annenhver bil er en slik en omtrent ;)

 

Nuh vell.. skulle nå tru Porschen har en del bedre kjøreegenskaper enn G klassen til MB.. Husk at denne bilen ikke alltid er like høy :)

Den senker seg selv ganske vesentlig.. det automatisk ved høyere hastigheter..

 

For alt jeg vet kan det godt hende MB har noe av det samme greiene, men tviler..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er med suv er at det er en genial bil for å komme seg på f.eks hytta!

her hvor jeg bor dvs oppdal kryr det av suv'er om helgene...alle slags typer!

de må jo ha 4hjulsdrift for å komme frem på vintern siden hyttene har VELDIG bratte adkomstveier! geniale biler!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuh vell.. skulle nå tru Porschen har en del bedre kjøreegenskaper enn G klassen til MB.. Husk at denne bilen ikke alltid er like høy :)

Den senker seg selv ganske vesentlig.. det automatisk ved høyere hastigheter..

 

Stemmer det, tror du kan høydejustere den ca 17 cm. og den senker seg automatisk når du kommer opp i litt fart. Eneste andre SUV jeg kommer på nå med samme opplegget er Lexus sin.

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår