Gå til innhold

golf 1 selges

Ranger emnet


AUGU

Anbefalte innlegg

AUGU: jeg kjøper bilen jeg,trur det blir slik. gå i banken på Mandag å høre om jeg får et nytt billån (bilen skal bli strøken igjen) ta opp et prosjekt lån.

Sitter med bladet her fra 96, og FY FAEN for en strøken 1er golf,må være den peneste jeg har sett......Og slik den bli igjen.

:D :D :D

 

Håper alt går i orden,håper den går de 126milene hjem....:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns det er kult jeg Silver at du ska ha den bilen!

Grå golfen din har jo blitt jævli strøken så den 1ern blir nok bra.

 

Den repotasjen sku jeg likt å sett. tviler ikke på at den er jævli fin..

Enda et bil lån? har du lån på silver'n?

 

hehe misunner deg ikke den turen, blir litt av en lang tur for å hente bilen da gitt!

 

lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

 

hehe misunner deg ikke den turen, blir litt av en lang tur for å hente bilen da gitt!

 

lykke til da!

 

 

Turen Narvik-Lillehammer med en blå Golf fra 80-tallet, med ganske mye motor er vel artig det?

 

Hadde en sånn tur jeg, bare at det var motsatt retning :)

 

Fikk testa litt bil osv.. Mamma brukte hvertfall handtaket på passasjersiden ganske mye..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

 

Turen Narvik-Lillehammer med en blå Golf fra 80-tallet, med ganske mye motor er vel artig det?

 

Hadde en sånn tur jeg, bare at det var motsatt retning :)

 

Fikk testa litt bil osv.. Mamma brukte hvertfall handtaket på passasjersiden ganske mye..

 

Glad for at mine bilkunnskaper er over et visst nivå, slik at jg slipper å ha med min mor som fagkyndig person når jg skal kjøpe gamle biler... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

 

ganske mye motor...... jaja.....

 

den blå mk1ern er(var) iallefall kul, en drøy tusenlapp eller to magre og det skulle ikke være no stress å få den til å være like strøøøøken som den var, må bare legge et par helgers arbeide i den. lykke til!

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte da.. den var jo bra når jeg solgte den... nå er den jo nedsarva... jeg solgte den med 1,8 motor og 16" stil auto sigma... 1 bøttestol osv... halve bilen var jo nylakkert da... Nils bygde vel ikke om så mye? =)

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AUGU!

var i banken idag,skal i et lite møte på onsdag.

ringte også til Linjegods idag, og ble overraska,de skulle ha 1900+moms for å frakte den i kontainer fra Narvik til Oslo, så det går jeg med på,håper bare bilen er pen..

JEG KJØPER BILEN,HVIS ALT GÅR I BOKS!

 

Jeg får frysninger når jeg ser bilde av den i Bilsport...Åhhhh...så tenker jeg...snart min,snart min....*hehe*

:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet vet!! synd at jeg ikke har tid eller plass sjøl te å fikse den opp!! var jo derfor jeg kjøpte den!!

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silver

AUGU!

var i banken idag,skal i et lite møte på onsdag.

ringte også til Linjegods idag, og ble overraska,de skulle ha 1900+moms for å frakte den i kontainer fra Narvik til Oslo, så det går jeg med på,håper bare bilen er pen..

JEG KJØPER BILEN,HVIS ALT GÅR I BOKS!

 

Jeg får frysninger når jeg ser bilde av den i Bilsport...Åhhhh...så tenker jeg...snart min,snart min....*hehe*

:op

 

Har du $$ så er det vel ikke noe problem å få den like fin igjen.

Regner med du har sett dette bildet?http://home.no/augu/ting/golf/IMG_2753.jpg og ikke får en overraskelse. Er litt jobb på panseret også

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg hadde golfen var det dører med dørhåndtak på den... gamledørene fulgte med, han som hadde den da hadde bare problemer med alarmen som ble brukt som åpner.... den motoren som sto i når den var i bilsport var rasa når jeg kjøpte bilen, satte i en 1,8 gti motor med vanlig forgasser... skifta motor like før nils solli kjøpte den av meg...

skal se om jeg får raska ihop no fler bilder fra når jeg hadde denne bilen....

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er bilen betalt,venter bare på å få den frakta nedover.

gleder meg å både gruer meg til å se den,hvor mye som skal gjøres,GLEDER MEG JO MEST,kan da ikke væra så mye.

Håper bare AUGU klarer å få den med Gods toget i morgen.

SAKER SAKER SAKER!!!!

MK1 er tingen,men må jo også beholde MK2'ern min...*hehe*

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår