Volvo-Lars Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Har to sprekker i dashen. (har den nye type dash 81-) rett over speedo'n..hvis dere skjønner.. Dere ser den så vidt på bilde...(sorry, bildet er svært men måtte ha det såpass sånn at dere ser) dashen er fin sånn ellers så jeg hadde ikk så jævlig lyst til å bytte det (Les:gidder ikke) så jeg lurte på om det gikk ann å tette sprekken på en måte....på en fin måte....eventuelt lakke over å få et sånn nogenlunde likt som resten av dashen...:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 du kan tette med stålplast og lakke med vinyllakk? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Du har gjort det? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Tror jeg ville brukt noe mer fleksibel masse en stålplast. Noe malingsakryl som man kan lakke over er vel bedre annvedelig....... Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 vi selger formbar plast på clas. men det er vell ikke så elastisk. Å tenk på en varm dag :p hehe. Svart sikaflex? den er jo litt tøyelig. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Har to sprekker i dashen. (har den nye type dash 81-) rett over speedo'n..hvis dere skjønner.. Dere ser den så vidt på bilde...(sorry, bildet er svært men måtte ha det såpass sånn at dere ser) dashen er fin sånn ellers så jeg hadde ikk så jævlig lyst til å bytte det (Les:gidder ikke) så jeg lurte på om det gikk ann å tette sprekken på en måte....på en fin måte....eventuelt lakke over å få et sånn nogenlunde likt som resten av dashen...:) Ikke noe svar på spørsmålet ditt, men mer en betraktning : Det ser ut som om du har revet ut alt interiøret i bilen din, og så gidder du ikke bruke 2 timer på å bytte overdelen av dashbordet ? chicken Seriøst, det er ikke enkelt å finne noe lurim som sitter på den overflaten, så det vil nok bli noe klin nesten uansett. Ta deg sammen gutt ! og ut å bytte dashbord. :) Det er ikke mange skruene som må løses. Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Ikke noe svar på spørsmålet ditt, men mer en betraktning :Det ser ut som om du har revet ut alt interiøret i bilen din, og så gidder du ikke bruke 2 timer på å bytte overdelen av dashbordet ? chicken Seriøst, det er ikke enkelt å finne noe lurim som sitter på den overflaten, så det vil nok bli noe klin nesten uansett. Ta deg sammen gutt ! og ut å bytte dashbord. :) Det er ikke mange skruene som må løses. Erik Overdelen??? hva snakker du om...er vel mer eller mindre en betta hele driten... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Overdelen??? hva snakker du om...er vel mer eller mindre en betta hele driten... Joda, men du tar jo bare ut selve "polstringen". Midtkonsollen og bjelken på tvers lar du stå igjen. Ut med instrumentene, ramma rundt radioen,hanskeromet og lufteventilene. Så er det noen skruer nedentil, som fester dashbordet i tverrbjelken. Er vrient å forklare, men jobben er faktisk utrolig enkel, nå du går i gang. Du ser etter hvert, hvilke skruer som må løses. Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Joda, men du tar jo bare ut selve "polstringen". Midtkonsollen og bjelken på tvers lar du stå igjen. Ut med instrumentene, ramma rundt radioen,hanskeromet og lufteventilene. Så er det noen skruer nedentil, som fester dashbordet i tverrbjelken. Er vrient å forklare, men jobben er faktisk utrolig enkel, nå du går i gang. Du ser etter hvert, hvilke skruer som må løses. Erik Oki:) takk. da er det bare å finne et sprekkfritt dashbord.....blir nok enkelt...heh Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 dashborda sprekker for de står for mye i sola.. Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 dashborda sprekker for de står for mye i sola.. stemmer...... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 det er vell mange som har et sånt et... jeg har endel dashbord... mest ifra den gamle typen da men... jeg har et 81- fint et som jeg skal bruke selv.. doh Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 trur nesten ikke jeg har sett en 240 uten sprekk i bordet jeg. 240 bruks bil vell og merke. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg