marsor Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103984 Leste dette i VG nettopp. Forbanna tulling sier jeg bare.. Et "gullkorn" fra artikkelen er jo dette utsagnet: "- Det er svært kreativt å bruke en nøkkel å ripe opp biler. Det er en følelseladd handling. Kanskje blir dette like vanlig som grafitti, føyer McGowan til." Lurer på om jeg skal dra hjem til denne fyren og knuse et par kneskåler og kalle det kunst. DET er kreativt det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Dette var absolutt ingen gøyal lesning... Menneh... Håper media overdriver som nomalt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Herre jesus, dette er sånne "kreative" personer som liksom skal være så avantgarde og uttrykke seg på alle rare måter. Hvis jeg tar en slik gjøk i å ripe opp min bil skal jeg faen meg vise han å uttrykke seg boxing :fuckme2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 skulle skambanka han noe helt vanvittig så bare sagt at det er min måte å få frem kunst på! sombrero Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Skulle vist ham kunst når jeg kjørte over han, hadde blitt en fin kunstnerisk flekk. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Hadde han rørt den fremtidige bilen min, så hadde jeg lagd et kunstverk av trynet hans! bambam kebabåndes knock Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 For en svekka idiot....hadde han ripet opp bilen min...haha....da hadde ikke han spist sin engelske frokost på den normale måten.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Morsomt og lese alle truslene fra hissige 16 åringer her:D Men er helt enig. Makan til skrulling :fingers: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Morsomt og lese alle truslene fra hissige 16 åringer her:D Frekk elle...? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Må han betale noe erstatning eller? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 hadde han rørt min bil skulle jg om-møbelert tryne hans til noe av d bedre! makan til idiot finner man skjeldent!!! :knob: hakke bil jg da!! mn mn!!! HAHA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 *Off Topic* Olsen_Nissan: gidder du skrive ordentlig? er litt frustrerende å måtte lese alle forkortelsene dine. Dette er ikke SMS hvor man må ha forkortelser for å få plass til alt vet du;) */Off Topic* X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 *Off Topic* Olsen_Nissan: gidder du skrive ordentlig? er litt frustrerende å måtte lese alle forkortelsene dine. Dette er ikke SMS hvor man må ha forkortelser for å få plass til alt vet du;) */Off Topic* X send heller pm til mg hvis u sliter md d!!! kan oversette jg vettu:) :knob: d går litt raskere å skrive da skjønner u!! vanskelig å skjønne det jg skriver??? kan godt ha et lite persjonelig kurs md dg!!! men back to topic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Det er ikke vanskelig å forstå det, det er bare jæææævlig irriterende. Går raskere, ja, sikkert... men hvorfor har du så hastverk når du skriver på et forum? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Det er ikke vanskelig å forstå det, det er bare jæææævlig irriterende.Går raskere, ja, sikkert... men hvorfor har du så hastverk når du skriver på et forum? ser d ut som jg bryr mg????? nja har mye å gjøre vettu, mere å gjøre en å sitte på forumet!!! mn hvs vi skal snakke om mine forkortninger så kan vell dere lage en ny tråd?? la oss snakke om hva dn tråden her er beregnet til, nemelig en idiot som riper opp andres biler!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg