MUNKORAMA Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Er på jakt etter en rimelig g60motor i grei tilstand. Noen i nærheten av oslo området som har en å selge med gir, og ledningsnett???? før jeg driter meg ut, kan noen svare på om, corrado motor passer i golf3? hvis jeg ikke tar helt feil, skal golf 2 g60motoren passe med motorfestene i en golf 3, eller???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 før jeg driter meg ut, kan noen svare på om, corrado motor passer i golf3? hvis jeg ikke tar helt feil, skal golf 2 g60motoren passe med motorfestene i en golf 3, eller???? Jeg har Golf 3 motor i min Golf 2, så ja. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Er på jakt etter en rimelig g60motor i grei tilstand. Noen i nærheten av oslo området som har en å selge med gir, og ledningsnett???? før jeg driter meg ut, kan noen svare på om, corrado motor passer i golf3? hvis jeg ikke tar helt feil, skal golf 2 g60motoren passe med motorfestene i en golf 3, eller???? er ikke så sikker på tilstanden, men nitewlkr her på forumet har iallefall en motor ligende mer eller mindre komplett, prøv å sende han en pm... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg