Gå til innhold

lurer på ???


Primera.GT

Anbefalte innlegg

lurer på et par ting ...

 

 

har dere sinnsykt mye feil på bilene deres ?

 

har dere 100000 spøsrsmål ?

 

har du/dere lite å gjøre siden dere starter en tråd om alt ?

 

dette lurer æ på siden det popper opp nye tråder vær dag

om feil mangler osv...

kansje på tide at primera forumet omdøpes til klageforumet

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på et par ting ...

 

 

har dere sinnsykt mye feil på bilene deres ?

 

har dere 100000 spøsrsmål ?

 

har du/dere lite å gjøre siden dere starter en tråd om alt ?

 

dette lurer æ på siden det popper opp nye tråder vær dag

om feil mangler osv...

kansje på tide at primera forumet omdøpes til klageforumet

ooo Hooii. Her har vi en som har våknet opp på feil side av senga. Det er nok ikke at det at det er så vanvittig mange feil på primeraer men det er snakk om ca 10år gamle biler og det er da div ting kan skje. Prisene er også kommet såpass lavt at ungdom også har råd til dem, som resultere i ett lite kultursjokk for en stakkars japse. De fleste feilene som dukker opp her er sjelden store og alvorlige og som går igjen på alle primeraer. Men som jeg sier så er det snakk gamle biler som blir brukt hardt. Jeg sier ikke alle men mange blir det. At gutta har ett eller flere spørsmål så la folk få lov til og spørre. Lærer jo faen ingenting av og holde kjeft heller. Hvis du er så irritert av alle spørsmålene så kan du jo bare slutte og være på forumet. Værre er det ikke. Dessuten så regner jeg med at du får nok høre det den dagen DU har ett spørsmål her. doh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Alle har kanskje ikke så jevlig god peiling på bil, eller mekking/skruing generelt, og spør derfor etter tips.

- Det er heller ikke alle som har hatt primera i hundre år og kan alt om bilen.

- Noen syns også det er unødvendig å kontakte verksted med en gang man oppdager en feil, og hører heller med andre Primera-eiere her for å høre om de har hatt samme problem, og hva de evt. gjorde for å fikse det.

 

Ellers vil jeg føye til at søkefunksjonen på forumet suger hest, så derfor blir det laget nye tråder om samme problem nå og da.

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så hårsåre noen som følte seg truffet !!! heeh

 

men det er jo en ny post daglig om feil/ulyder osv...

 

mener bare at tekniske spørsmål har et eget forum,

dær kan man dumpe tekniske spørsmål..

det blir jo sååå jævlig mye poster hær

 

 

er det bare jeg som synes det blir litt dumt ?

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så hårsåre noen som følte seg truffet !!! heeh

 

men det er jo en ny post daglig om feil/ulyder osv...

 

mener bare at tekniske spørsmål har et eget forum,

dær kan man dumpe tekniske spørsmål..

det blir jo sååå jævlig mye poster hær

 

 

er det bare jeg som synes det blir litt dumt ?

 

Tydeligvis.

 

Og jeg lagde ikke den posten lenger opp fordi jeg følte meg spesielt truffet.. Tror jeg snakket på vegne av flere på forumet..

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, må jo innrømme at mange tråder kunne vært plassert i f.eks. teknikk forumet.

 

men siden vi alle er en stor familie her på primera forumet, så tror jeg flere vil heller spørre om ting her, enn i hvilket som helst annet forum. :)

Der kan jeg si meg enig i at dette er blitt en liten koselig familie. Men vis vi begynner og poste alle tekniske spørsmål på teknik så vil andre bare begynne og blande seg inn ting og tang. Da er det lettere at ting begynner og spore av til andre ting som ikke har noe med det opprinnelige spørsmålet. Like greit og heller prate med folk som kjører samme bil. Sjansen er som regel større for at man får et bedre svar. Ikke meningen og hisse meg opp istad, men måten herr GT startet posten med var noe urimelig mener nå jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne tråden her er bambam :pisser: heyyou babyhmm? :ass :ratatatat :fingers: damndamn :eek:

 

Noen flere som er enig?

 

kan ikke bli mer enig Ronnyprimera...!

 

 

Primera.GT: hva er da vitsen med et forum hvis ikke kan grave å spørre og stille spørsmål? syns forumet er helt topp j, for oss som ikke er "tusen kunstner" og kan alt innen bil...! finner veldig mye som j kan få brukt for faktisk, når j selv har problemer... syns også det er greit å prøve å hjelpe andre som kanskje har hatt samme feil/problem som j har hatt, slik så at de kan få noen råd om hvordan j da har gjort det, og omvendt...

 

blir ikke riktig å begynne å poste div under teknikk heller, da mange andre "ikke primera eiere" vil hjelpe til, og det da kan gå litt fort i svingene og kan komme mange rare svar f.eks...!

 

primera-forumet er til for å grave og spørre om alt mulig!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke bli mer enig Ronnyprimera...!

 

 

Primera.GT: hva er da vitsen med et forum hvis ikke kan grave å spørre og stille spørsmål? syns forumet er helt topp j, for oss som ikke er "tusen kunstner" og kan alt innen bil...! finner veldig mye som j kan få brukt for faktisk, når j selv har problemer... syns også det er greit å prøve å hjelpe andre som kanskje har hatt samme feil/problem som j har hatt, slik så at de kan få noen råd om hvordan j da har gjort det, og omvendt...

 

blir ikke riktig å begynne å poste div under teknikk heller, da mange andre "ikke primera eiere" vil hjelpe til, og det da kan gå litt fort i svingene og kan komme mange rare svar f.eks...!

 

primera-forumet er til for å grave og spørre om alt mulig!

 

 

 

 

hva er vitsen med en teknisk forum da ?

det er ikke for å bråke eller rakke ned på noen , men forumene er

laget av den enkle grunnen til at det skal brukes mener æ :)

så det er ikke vits å grine mere om det !!!!

 

 

Å R_Style : sms språk er i alle fall nå dritt ( j j j j ) skriv heller jeg..

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst.. Snakk om å kaste stein i glasshus. Ikke for å krangle, kverrulere og lage sur stemning, men du skriver jo selv "æ" i stedet for "jeg" i tide og utide...

 

Ikke at jeg forsvarer sms-språk, det er såpass fort gjort å skrive på et tastatur at man burde kunne skrive fullstendige ord :)

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst.. Snakk om å kaste stein i glasshus. Ikke for å krangle, kverrulere og lage sur stemning, men du skriver jo selv "æ" i stedet for "jeg" i tide og utide...

 

Ikke at jeg forsvarer sms-språk, det er såpass fort gjort å skrive på et tastatur at man burde kunne skrive fullstendige ord :)

 

 

jada... men æ skriver på dialekt æ..... som mange andre hær :)

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår