Gå til innhold

Touran på 20" (!!!)

Ranger emnet


iluv2xlr8

Anbefalte innlegg

I går satte vi på nye felger på min kollega's Touran! :)

 

-Felgene heter BBS CK (dette er en ny modell fra BBS), og de måler 8,5x20 rundt hele, med 35 i innpress.

-Disse felgene er egentlig til Audi A8, men de er også faktisk TÜV-godkjent til denne bilen.

-Dekkene som sitter på Heter Nankang NS2, og er i størrelse 225/35-20 m'm

-Dekk og felger er levert fra eget firma, nemlig DEKK SJEKK A/S. (så da vet dere med Touran hvor dere skal bestille! doh )

 

-Ellers er bilen senket, (eieren syns den fortsatt er høy som et fjell.... angry )

lister lakkert, og ruter tonet.

 

Hva synes dere??? :) (Sorry for at bilen er møkkete... :rolleyes: )

 

Bilde005.jpg

Bilde003.jpg

Bilde016.jpg

Bilde002.jpg

Bilde011.jpg

Bilde015.jpg

 

Og slik så den ut med de "små" vinterhjula: (18" Audi RS4)

 

LHBTouran.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel innpress 50 originalt? Hvordan kan 35 være godkjent da? er vel maks 5 mm endring som er lov?

 

(Har 35 på A8 felgene mine på min men med 2 cm spacere på hver side for å få de ut litt. :D)

Fine biler i svart ja.... ;)

 

Jepp, ET 50 orginalt. Max 7,5 mm på hver side er tillatt.

Utover dette må det TÜV-godkjennes. Som i dette tilfellet er gjort... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jobber for tiden med å finne justerbart senkesett til en vw touran 05 mod,1,9 tdi... Skal også ha 20 tommere på den...

 

Bilen var fin med de felgene,men trist å se så tragiske dekk på en såpass påkostet felg,dere som driver med dette burde vite bedre!! 225/30 ZR 20 ifra BFGoodrich ville også vært et bedre alternativ i forhold til original dimensjon,kjempedekk å kjøre på samt å montere... Men ønsker vink hvis noen kan fortelle meg noe tøft i forhold til høydejusterbart senkesett til disse.... Fin bil ,stå på.... :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

 

-Ellers er bilen senket, (eieren syns den fortsatt er høy som et fjell.... angry )

QUOTE]

 

 

Hvis det er en lavest mulig bil man er ute etter er Touran helt feil valg.... Hele konseptet med touran er faktisk at den "går i høyden" for å få til bedre plass...

2005 Subaru Forester 2.0x

2000 Saab 9-5 2.3t Estate aut

1987 Volvo 740 GL aut

1988 Mercedes 711D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår