Jonte Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Vi kjører fra Bentro Bil i Narvik kl 11.00! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Vi kjører fra Nor-Cargo i Harstad kl. 11:00 Kanskje vi treffer noen fra Narvik i Bjerkvik? ;) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hei Så du meg der? Var på vei hjem fra Piteå. Tok det rolig jeg. Alltid noen luringer som sniker rundt i buskene. Var bare tollere og vi hadde bare gammel fyll å deklarere så det gikk greit. :) Mvh Tok det rolig vi å. Etter litt påpakning fra svenske onkel blå (som visstnok ikke likte 16mil i timen). Men tollerne nedi dalen skremte livskjiten av meg.... (hadde vel ikke 80 da heller...) Hvorfor så vi deg ikke i Pite da????? Hmmm..... Knallvær til ASM iallefall!!!! Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Tok det rolig vi å. Etter litt påpakning fra svenske onkel blå (som visstnok ikke likte 16mil i timen). Men tollerne nedi dalen skremte livskjiten av meg.... (hadde vel ikke 80 da heller...) Hvorfor så vi deg ikke i Pite da????? Hmmm..... Knallvær til ASM iallefall!!!! Hei Fordi ræsebilen sto godt parkert mens vi drakk øl å flira høyt hele tia. :) Fant det lurest å ta taxi til banen :) Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hei Fått rapporter fra treffplassen. Skal være strålende vær der nå. Litt grått å trist i Narvik, men det letter tydeligvis jo lengre inn vi kommer. God tur alle sammen Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Ja, god tur alle sammen! Vi reser fra Harstad nå om 10min. :) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Da var jeg kommet hjem fra treffet,syns dette var et kjempebra opplegg! Mye fete biler og mye liv,konge! Også vil jeg benytte sjansen med å gratulere "k-racing" og "mihkku" men hhv. 1. og 3. plass når det gjelder utseende på bilene sine..for å ikke glemme "eilertsen"..med en premie (husker ikke hvilken) ;) Bildene kommer! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Greit treff til å være første gang, flott at noen tar iniativ til å få i gang noe her nordpå. Men, det var jævla mye rart som var stilt ut. Jeg skjønner ikke at folk med gamle slitne Opel Rekorder, Mazda 929'er, og slikt gidder å stille ut bilene sine. Jeg valgte å ikke kjøre opp med min BMW fordi at den ikke er noe å vise fram... Ellers var det kult å kike på forskjellige biler, og det var alt i alt et helt greit treff! PS: Til deg med E36'n med Monsterface front, og bak - fanger.. forskjellige felger og lignende.. Du er en skam for BMW.. :( Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Jeg vil si at dette treffet var en suksess,å standaren var ganske høy på bilene generelt,en å anna normal bil kommer det på alle treff. Synes alle som har interessen må få lov å komme uansett bil. Var heldig med været i begynnelsen også. Dette var skøy :) ! Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Som alle ser var oppmøte ikke ille akkurat ! :) Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Så bra ut det der. Synd jeg ikke fikk vært med, hadde veldig lyst da.. Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovik Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Er iallefall fornøyd :) mye pent/tøft og se.. også en del rart... hehe iallefall en koselig tur for min del.. Siter 1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879 x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434 x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges x 1985 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Ja detta var kjempeskøy! Må gjentas! :) Takk for denne gang folkens! :D Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnæg-gnæg Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Treffet i seg selv var en positiv happening, men jeg må likevell kommentere kjøringen på tur til Bardufoss... enkelte viste ingen respekt for de trafikkregelene vi faktisk har her på berget, og en slik oppførsel er med på å motarbeide tilsvarende arrangement på ett senere tidspunkt - er det det vi vil?? :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Ja va jo arti det der, syns det va meget rart at æ ikke så en snut på tur opp eller på tur ned. MEGET merkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg