Jorgen Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Luftinntak, felger, eksos. Det jeg vet om ihvertfall :-) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 hva skiller en 5er med Mpakke og en M5 da? rent utsende messig altså Lyden? 4 eksospotter (ikke 2 med 2 uttak hver) bl.a., Interiøret (girspaken er spesialdesigna for E60 M5'en), også har du en mini-spoiler på bakfangeren for downforce, for å ikke snakke om at karrosseriet er mye mer brutalt. Still en E39 M5 ved siden av en en E39 520 så merker og føler du lett forskjellen ;) (joda det har jeg følt, hihi). Tror M5'en er forsiktig bredda, mener jeg.. Faen jeg elsker bilen... Drømmebil nr. EN! Edit: Også må vi ikke glemme det eminente luftinntaket à la E46 M3 på siden!! I tilfelle du er i tvil :) Syns de skal skjemme bort en ekte M5 maksimalt, hater at de skal selge look-a-like pakker som en hvilken som helst 520 eier kan kjøpe angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 en E60 5serie med Mpakka er så ogsi identisk med M5 .. er BARE eksospotta som skiller .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 en E60 5serie med Mpakka er så ogsi identisk med M5 .. er BARE eksospotta som skiller .. Nei, luftinntakene på siden og breddingen... Stor forskjell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 ja sant .. luftuttaket bak forhjula og også en tilng som skiller men igjen koster jo det en 10er på biltema :P men E60 M5 er ikke bredda.. og faktrisk så er ikke M3 så veldig mye breddet heller (den er det breddet.. men det er veldig minimalt.. selv om det er ekstremt synlig :P) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 ja sant .. luftuttaket bak forhjula og også en tilng som skillermen igjen koster jo det en 10er på biltema :P men E60 M5 er ikke bredda.. og faktrisk så er ikke M3 så veldig mye breddet heller (den er det breddet.. men det er veldig minimalt.. selv om det er ekstremt synlig :P) Jeg står ved mitt. En M5 og en wannabe-M5 ser man øyeblikkelig forskjell ved, hvis man vet hvilken kjennetegn man skal se etter seff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 hva skiller en 5er med Mpakke og en M5 da? rent utsende messig altså Gammel tråd, men det er mye som skiller en M-tech og origna M5. M5: Luftinntak i bakfanger 4 eksøsrør Trunk lid finisher luftinntak i forskjermer sprekere front speil Ikke tåkelys M-tech: sportslig bakfanger 2 eksosrør Ikke trunk lid finisher Ikke luftinntak i forskjermer slappere front Standard speil Tåkelys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg står ved mitt. En M5 og en wannabe-M5 ser man øyeblikkelig forskjell ved, hvis man vet hvilken kjennetegn man skal se etter seff... Ok, er dette M5 eller wannabe-M5. Begrunn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Ingen M5 det der, det er en med M pakke. Ikke det at det er så lett å se det fra den vinkelen, men lurer på om det ikke er din det der gitt. Ser noen av sorte 5 seriene har chrome rundt nyrene, er det noe som kommer standard på alle 5serier, eller kommer de både med og uten chrome? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Bedre bilde... Alternativ grill er crome ramme og matt sorte nyrer eller crome ramme og crome riller.. Men det finns jo selvfølgelig sorte uoriginale griller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Det der er jo en 2004 520ia med ettermontert m-pakke, det ser jo alle;) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 At det ikke er en M5 er riktig, men det ER en M5 fanger. Ikke M-tech.. Da var det vel ikke så lett å se forskjell på M-tech og M5 alikevel da...? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 M5 kommer på 680K opp hit... :) Kliss ny... M6 720K... :) Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hva er minuset med å bo i Longyearbyen? Må være noe, ellers så hadde vel alle som liker bil bodd der:P Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 M5 kommer på 680K opp hit... :) Kliss ny... M6 720K... :) hvor skal du kjøre henn?! hehe.. kan da ikke være være så mange veier.. Hvertfall så kan jeg ikke huske att det var så mange veier.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg