ha|||on Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hvordan går det med prosjektet? Mer film? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Har faan ikke hatt tid til å jobbe på den nå,hadde motorhavari på en av bilene mine og det tok litt mere til en jeg hadde trodd.. Men det skal i gang igjen så fort som råd... er jo ikke mye som mangler så,FILM skal bli. :) Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 utrule rått må e si :D såg du va ute å testa 350 på våler au ;) Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 den der er syk.. kjører du mye gokart? fetteren min drev og kjørte mye løp, han sa han fikk så sinnsykt vondt i nyrene av kjøringen.. Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 filmen funker ikke lenger :( MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 filmen funker ikke lenger :(MeSs merka dette jeg også :( Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 den der er syk.. kjører du mye gokart? fetteren min drev og kjørte mye løp, han sa han fikk så sinnsykt vondt i nyrene av kjøringen.. hva med et nyrebelte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 utrule rått må e si :Dsåg du va ute å testa 350 på våler au ;) Var utpå å testa litt ja,DRITTEN gikk bare på 10.. sikkert første E-30 med V-10.. he he. Bytta motor natta før grunnet MOTOR HAVARI :naaaws så det ble dårlig med testing. fant feilen da jeg kom hjem så nå er alle 12 oppe å går. Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 har bare e-30 med halvparten så mange sylindre, v12 høres sykt ut sombrero Rått prosjekt, stå på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Ekstremt rått prosjekt! Må ha film må ha film må ha film :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Dette var et seriøst rått prosjekt! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Var utpå å testa litt ja,DRITTEN gikk bare på 10.. sikkert første E-30 med V-10.. he he. Bytta motor natta før grunnet MOTOR HAVARI :naaaws så det ble dårlig med testing. fant feilen da jeg kom hjem så nå er alle 12 oppe å går. Litt OT, men åssen har du fått tilatelse til å ha en så lang signatur? Får dask på pungen for mye mindre en det der virker det som.. :scared Fett prosjekt detta! Kan hjelpe deg med film og bilder om det er ønskelig.. Lag deg en bruker på http://www.teamsideways.com forumet, så tar vi det derifra..sombrero Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Var utpå å testa litt ja,DRITTEN gikk bare på 10.. sikkert første E-30 med V-10.. he he. Bytta motor natta før grunnet MOTOR HAVARI :naaaws så det ble dårlig med testing. fant feilen da jeg kom hjem så nå er alle 12 oppe å går. oki :) så også att du hadde satt i sinter clutch ;) eller? Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Litt OT, men åssen har du fått tilatelse til å ha en så lang signatur? Får dask på pungen for mye mindre en det der virker det som.. :scared Fett prosjekt detta! Kan hjelpe deg med film og bilder om det er ønskelig.. Lag deg en bruker på http://www.teamsideways.com forumet, så tar vi det derifra..sombrero LANG SIGNATUR? Nei den har vi ikke sett... notin Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 LANG SIGNATUR? Nei den har vi ikke sett... notin Film har vi heller ikke sett. Så fyr løs snart nå :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg