Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

lure på om æ jeg så syner idag klokka 4 i giæverbukta????

 

enn rød nsx?? kan det stemme???? :P va enda godt æ bare satt på, sikker kjørt rett frem i rundkjøringa om jeg satt bak rattet selv ;)

 

Stemmer det. Har sett den et par gang sjøl. Utrulig fet sak, det der.. :D

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aiaiai! Snakk om å ha dårlig dag, man låner en Boxster hos en bekjent og KRASJER den!? :o

 

Bilulykke_uttforkj__116852i.jpg

 

Forøvrig rart at ikke Politiet gjorde mer med saken, jeg forventa å lese at de hadde "rutinemessig inndratt førerkortet", evt "mistanke om uvettig kjøring". Ung gutt, Porsche... Vil tro den lå ganske greit sidelengs før det smalt. Eventuellt så var han kanskje bare uheldig på null-føret.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai! Snakk om å ha dårlig dag, man låner en Boxster hos en bekjent og KRASJER den!? :o

 

Bilulykke_uttforkj__116852i.jpg

 

Forøvrig rart at ikke Politiet gjorde mer med saken, jeg forventa å lese at de hadde "rutinemessig inndratt førerkortet", evt "mistanke om uvettig kjøring". Ung gutt, Porsche... Vil tro den lå ganske greit sidelengs før det smalt. Eventuellt så var han kanskje bare uheldig på null-føret.

 

Sjåføren av bilen er og eieren!! Det som stod i avisa var feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic, men regner med folk her inne kan hjelpe meg? ;)

 

noen som proff soter ruter på bil i byen? ca pris??alle utenom fremrutene på mazda6 stv...

 

noen som lakker billig og bra?? styling som skal lakkes...

 

Autoteck er dyktige på å legge solfilm. Treffes på tlf. 99242000. Har brukt dem på tre av mine biler, og det har bestandig blitt topp resultat ;) Pris blir vanskelig å spå, for det avhenger mye på hvor mye arbeid demontering/montering av rutene vil kreve. Helt ut i løse luften vil tippe på mellom 5 - 6000 kr..? :)

 

Jeg har også en kompis som legger solfilm, men som ikke driver noe egen firma i grunn. Han legger bl.a. solfilm for Harila. Han tar riktignok normalt sett ikke ut rutene, men bruker proff solfilm - 3M. Han er nok en del mer snill på prisen. PM meg hvis du vil ha navn/tlf.nr. :)

 

Angående lakkering kan jeg trygt anbefale Tromsø Autolakk og Teknisk Bureau sitt lakkverksted. Begge gjør kvalitetsmessig en veldig fin jobb. Imidlertid koster jo det deretter. Har hørt om en på Storsteinnes som er dyktig mtp. lakkering og montering, og ikke koster skjorta. Kan sikkert sjekke opp dette også for deg :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å hijacke tråden, men skulle gjerne hatt kontakt med 3M-solfilm-mannen ;)

 

Troms Autolakk er de som ligger mellom Jekta og Hamna? Har brukt Olsen Bil/Harila tidligere, og kvaliteten har vært elendig.

 

Troms Autolakk er de som holder til ved Trondsen Auto.

 

Tromsø Billakkering AS er de som er ved flyplassen, mellom jekta og Hamna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår