Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Så en Ford Sierra (Cosworth?) , svart i fargen, klokken 22.00 i går ved Shell, Tromsdalen. Den kom med fulle lys mot meg. Rakk ikke å blinke.

 

Kan det være denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1574137#bilder ??

 

Noen som vet noe om denne bilen :partyon: ?

- 92' BMW E34 520i M50 24V -

 

Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stig Henriksen har levert inn Aston Martin'en og denne er på tur oppover: Porsche Carrera GT(!!)

 

Mener å huske av det jeg har lest i diverse avsier og på nettet at kjøper ønsket å være anonym. Uansett, ikke vanskelig å gjette seg til hvem som kjøpte GTen hvis man følger sånn noenlunde med på hva som ruller på Tromsøveiene. Grom bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja utvilsomt :D

 

Ferdinand-Motor sa det var den eneste bilen de har hatt inne hvor det ble et problem å få den over dørstokken... Og de har hatt inne ganske hårete biler før. Tror neppe CGTen kommer seg helskinnet igjennom Grønnegata engang, men får håpe Stig finner plasser å kjøre så vi får sett den på veien :)

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja utvilsomt :D

 

Ferdinand-Motor sa det var den eneste bilen de har hatt inne hvor det ble et problem å få den over dørstokken... Og de har hatt inne ganske hårete biler før. Tror neppe CGTen kommer seg helskinnet igjennom Grønnegata engang, men får håpe Stig finner plasser å kjøre så vi får sett den på veien :)

 

tipper det blir tilhenger fôr :P

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

 

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den derre reportasjen som sto i Avisa tromsø med at "en tromsø mann kjøpte en bruksbil til 3,8mill til seg selv i julegave" må være den mest rigga reportasjen jeg har lest..

 

d sto videre at han ikke liker oppmerksomheten rundt sine bilkjøp osv.. og at han ønsket og være annonym.. litt lengre ned står det også at han skal selga DB9'en.. Jeg tørr å vedde på at han har selv ringt til en eller annen kjenning i redaksjonen og sakt at han skal kjøpe den..

 

når han kjøpte Audien.. RS6 eller var det RS4.. husker ikke i farta.. så gjore han akkurat d samme! første sides oppslag i avisa!

da han kjøpte DB9en var det akkurat samme oppstyret, å i tillegg en helt reportasje om de andre bilene han hadde.. deriblant masaratien!..

 

fett at han i det hele å d store drar en slik porsche til tromsø med de "enormt" bare veiene:P men at han ønsket å være annonym tror jeg lite på! da har man bare plutselig sett han kansje stoppe på ica butikken i nærområdet å kjøpt seg en cola å en sjokkis åsså kjørt videre!;)

 

men fett å få en slik bil til tromsø:):cool:

-1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår