Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Hvis vi tenker på samme bil.. Hadde en sølv s2 før?;)

Isåfall er rs2'a benka på over 400hk(?). Tror det var 450hk.. Du vet kanskje bedre en meg, så hyl ut om jeg tar feil=)

 

han hadde en sølv s2 før, ja. Og før det hadde han en Audi a8 med STORE felger. Det var fin bil å bli kjørt på byen med. Vi fikk til og med drikke øl i den, hehe.. :p Det får du IKKE i min bil! :) Vet ikke hva den yter, men det er jo en rå bil. Jeg ville nok ikke brukt så mye penger på en såpass gammel bil, men det er kun for at jeg ikke er noen svoren VAG-tilhenger. Bilen står nok utenfor Vianor i breivika om du er interessert, da han jobber der.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så det er ikke kun fjortissene som henger på Nerstranda nei,eller er du blitt intresert i 14åringer?

 

Var faktisk på Nerstranda på Lørdag for første gang sia jul, men ser han kjører opp fra garasjen der av og til :)

 

Men for å svare på spørsmålet ditt, seff! Liker best dem der msn-nicket er lengre enn nynorskeksamenen min.

 

Har forresten også lagt merke til den Audien utenfor Vianor, jeg er der flere gang om dagen, så det er godt at det er noe pent å se på der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du endelig tørr å stå fram, har alltids hatt en baktanke at du er slik,Truls..

 

Spotta Aston`en til Stig,har fått på nye felger og greier,passet skikkelig godt til bilen :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig Henriksen har etter ryktene bestillt seg en Carrera GT,blir morsomt å se den i byen :D

 

Ellers,så spotta jeg en svart VW Caddy utenfor Hertz i byen i går,med noe Kickstart.no-dekaler på siden,ble veldig stilfullt,Truls!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser stig henriksen har henta sæ mercedes! Jepp det blei AMG (eller ryktan sir d). svart, senka, felga osv...nydelig bil. møtte han i rundkjøringa her om dagen :P

 

e litt usikker på om det e en GL eller en ML men visst det e han stig henriksen som æ trur. så e det vel en GL. :P

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å farter rundt i byen med millitærlastebil med bagasjer til div generaler og ser en del biler.. Det er faen meg mye sarv her :P eksempel type hvit e36 med dekaler :S usj

 

Haha,vet hvem som eier den,pen bil.. :P

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser stig henriksen har henta sæ mercedes! Jepp det blei AMG (eller ryktan sir d). svart, senka, felga osv...nydelig bil. møtte han i rundkjøringa her om dagen :P

 

e litt usikker på om det e en GL eller en ML men visst det e han stig henriksen som æ trur. så e det vel en GL. :P

 

 

Rykter, rykter... det er "bare" en Mercedes GL 420CDI 4-matic. Har fått på et stylingsett av et eller annet slag, og skal visstnok ha 24" sommerhjul og 22" vinterhjul.

 

Senkemodulen til luftfjæringene kommer fra Brabus, bare den koster ca. 30.000,- :D

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår