Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Synd å hijacke tråden, men skulle gjerne hatt kontakt med 3M-solfilm-mannen ;)

 

Troms Autolakk er de som ligger mellom Jekta og Hamna? Har brukt Olsen Bil/Harila tidligere, og kvaliteten har vært elendig.

 

Hvilken av dem? ;) Stian på Autoteck har jo brukt 3M en periode, eller er det Rune du trenger nr. til? :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har hørt om en på Storsteinnes som er dyktig mtp. lakkering og montering, og ikke koster skjorta. Kan sikkert sjekke opp dette også for deg :)

 

Jensen, eller Bottolvsen? Husker ikke navnet på førstnevnte..

Bottolvsen gjør iallefall en drittjobb når det gjelder lakkering, gamlingen lakkerte en skjerm der, og 2 dager etterpå oppdaget han at det var et lite hakk i skjermen..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det snodig ut da med film på rutene bak B stolpen? Eller er det bedre med film på alt, men av lysere farge.

 

Ser best ut med film helt fram. Ser litt sånn halvferdig ut når man bare har fram til b stolpen. Men så er det jo heller ikke lov å ha helt fram. Men hvem bryr seg?

 

 

 

Her er forestem bilde av NSX'en som noen har lagt merke til her i byen. Ikke akkorat så bra bilde, men var det eneste jeg hadde.

DSC00020.JPG

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jensen, eller Bottolvsen? Husker ikke navnet på førstnevnte..

Bottolvsen gjør iallefall en drittjobb når det gjelder lakkering, gamlingen lakkerte en skjerm der, og 2 dager etterpå oppdaget han at det var et lite hakk i skjermen..

 

Alle har jo sine erfaringer med forskjellige lakkverksted. Noen er uheldig med jobben som er gjort. Alle kan jo gjøre feil. Er jo bare å dra tilbake å klage på jobben som er gjort. Skjer det gang på gang til samme kunde, så kanskje man burde velge et annet lakkverksted. Noen har erfaringer av at dem er dårlig, og noen har erfaring av at dem er god. Men tror no de fleste lakkverksted gjør en grei jobb i helhet.

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det snodig ut da med film på rutene bak B stolpen? Eller er det bedre med film på alt, men av lysere farge.

 

Det ser finest ut me lys solfilm(35%)på alle siderutene og litt mørkere på bakruta(20%)

Jeg har lagt 3m sin 35% på siderutene og 20% på bakruta

på min lexus gs 300, Og det syns jeg blei fint

 

Men det er min mening. Noen liker det helt mørkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en Ford Sierra (Cosworth?) , svart i fargen, klokken 22.00 i går ved Shell, Tromsdalen. Den kom med fulle lys mot meg. Rakk ikke å blinke.

 

Kan det være denne: AutoDB.no ??

 

Noen som vet noe om denne bilen :partyon: ?

 

Jepp. Min nå =) Men ifølge selger så hadde den stått siste året før jeg kjøpte den. Er på veien nå, går i Narvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en oransj E30 (tror jeg) stasjonsvogn på vei mot skjelnan/movika med styling og felger, og en grå S4 (tror jeg) i dag. Spotta også en RS2 på parkeringa ved kraft på fredag. Noen her?

 

Går to RS2'er her i byen. Ene svart med grønne skilt og eies av Vegard, og den andre er blå med hvite skilt og eies av Jørgen. Men regner med det er Vegard sin du så siden han trener en del. Går ganske mange S4'er her i byen, og en del grå. C4, B5 eller nyere chassi?

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står en svart Audi S4 nesten i nabolaget, rett før burgerman på sydspissen når man kommer fra byen.Spotta også en blå impreza WRX STI bugeye i byen i går.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår