Gå til innhold

GT4 Challenge: MB190E 2.5 Evo 16 - Nürburgring

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer. Samme bilen, eneste forskjellen er at du kan skru av hjelpemidler.

 

Det er samme bilen.. men det er ikke den eneste forskjellen.. det er en VESENTLIG STØRRE forskjell.. Du slipper å begynne på nytt hver gang du er rett før mål og bremser litt for seint og sklir ut på gresset ved kjeglene der og river deg i håret og sitter å har mest lyst til å knekke håndkontrollen :)

Jeg også syns nürburgring er en usedvanelig kul bane.. men fy som jeg mistet alt jeg eide av tålmodighet da jeg sklei ut i bokstaveligtalt siste svingen to ganger på rad da jeg tok IA lisence.. men øvelse gjør vell mester.. :)

Jeg kjøpte min første spillkonsoll rett før påska :D PStwo med GT4.. bare pga GT4.. hehe.. skal se om jeg får til noen bra tider etter hvert :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt et par runder nå og fikk 8.32

At det skal gå å høvle av 37 sekunder er nesten ikke til å tro :)

Jeg har tydligvis mye å lære på denne banen.

 

Det er ikke mye mer å hente for å si det sånn. Nå skal jeg innrømme at jeg i lengre tid har hatt en stor fasinasjon for Nürburgring, så jeg synes det er morro å lære meg banen 100 %. Men det er klart det er tidkrevende, og det er sikkert ikke alle som skjønner hva som er så spesielt med banen. Det hjelper å ha vært der, det er ikke bare en unik layout mht lengde og nivåforskjell. Det er en helt egen stemning når du er midt i et vakkert landskap, og veien bukter og snor seg over bakketopper med curbs. Og jeg vet at her har flere av de store kjørt med livet som innsats i redskap vi ville ansett som livsfarlig i dag. Det er noe helt eget med den banen. Men man må som sagt ha litt interessen for det. Hvis ikke så blir det bare asfalt og svinger..

 

Jeg håper flere av dere greier å lete dere ned mot 8 min blank. Det er mulig å kjøre veldig fort, men man er avhengig av å få inn en rytme, for banen er så fordømt lang. Bestetiden min ble satt mens jeg kjørte en 3-4 runder på rappen. Og fikk inn riktig rytme. Kjørte vel ca 95 % av det jeg kunne. Men pusher man mer er det uunngåelig at man drar av..

 

Og det blir det liksom ikke tider av :rolleyes:

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt et par runder nå og fikk 8.32

At det skal gå å høvle av 37 sekunder er nesten ikke til å tro :)

Jeg har tydligvis mye å lære på denne banen.

 

Samma her, jeg kjørte på 08.24 og jeg trukke jeg har sjansje i det hele tatt å kutte ned 24 sek! Men det går nok etter 1 år ell no sånt...;)

Synes jeg kjører ganske bra også, det er det verste..

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få lagt ut en replay jeg, så tenker jeg det løsner. Det er flere steder man kan holde flatt, men det tar en stund før man tenker flere svinger fremover istedet for på den svingen man er midt inne i. Hvordan får man tatt opp replay uten å filme skjermen forresten?!? Blir litt jalla kvalitet med kameraet som filmer tv-skjermen.

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få lagt ut en replay jeg, så tenker jeg det løsner. Det er flere steder man kan holde flatt, men det tar en stund før man tenker flere svinger fremover istedet for på den svingen man er midt inne i. Hvordan får man tatt opp replay uten å filme skjermen forresten?!? Blir litt jalla kvalitet med kameraet som filmer tv-skjermen.

 

 

Hadde nok hjulpet mye med en replay på kjøringa di ja! Sikkert mye man kan hente der tenker jeg :) Kan desverre ikke hjelpe deg med filminga men...

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få lagt ut en replay jeg, så tenker jeg det løsner. Det er flere steder man kan holde flatt, men det tar en stund før man tenker flere svinger fremover istedet for på den svingen man er midt inne i. Hvordan får man tatt opp replay uten å filme skjermen forresten?!? Blir litt jalla kvalitet med kameraet som filmer tv-skjermen.

 

TV kort på pc'n , ta det opp eller bruk innspillingsingangen på

kameraet om du har og overfør filmen til PC'n.

Børge Bernes

 

http://b.bernes.cc/

 

Audi A8 2,8 Quattro 1997 (Til Salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte en dønn orginal MB 190E 2.5 Evo 16 med Sport Tyres i hardheten medium. på 7.53.953. på Nürburgring.dragcar kjørte banen 12 ganger på rad hmmmmmmmmm tokk lang tid.trokke jeg kommer til og kjøre den banen på en stund :P

 

Har du en replay av dette? Det er en MEGET respektabel tid så jeg vil gjerne se hvordan du har klart det ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår