Gå til innhold

GT4 Challenge: MB190E 2.5 Evo 16 - Nürburgring

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

FSR og undertegnede har benyttet onsdagen til fornuftige gjøremål. Mao. spille GT4. Resultatet er en strid der hundredelene skiller. Undertegnede leder foreløpig med tiden 7.58.138. Nå er spørsmålet om noen andre vil være med på leken?

 

Det kjøres med en dønn orginal MB 190E 2.5 Evo 16 med Sport Tyres i hardheten medium. Alle hjelpemidler er avslått, men utover dette er det ikke gjort noen modifikasjoner. Vi tror at det er mulig å kjøre 7.55.000 om ikke fortere, men da skal nok det meste klaffe minst 99%!

 

Lykke til ;)

 

UPDATE: 7.52,494

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Schwarzwald I eller II.

 

Takk! Har kjørt de to ligaene, men ikke vunnet den...Får prøve oppigjen..

Jeg vant forresten denne bilen i Touring-utgave, teller den? Er vel mer racingpreg over den...

 

Edit: Man kan også kjøpe bilen under Mercedes - Legendary cars. Koster rundt 67.000 kr

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første forsøket mitt havnet på 08:24:059! Trukke jeg har sjansje i det hele tatt her jeg...Hehe..dere er nok for gode vettu ;) Og jeg som trudde jeg var littegranne flink også da helpme

 

Kjører dere med TSC og ASM på fullt eller skrur dere av alt slikt?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schwarzwald I eller II.

 

 

Da vinner du DTM utgaven. Det er gateversjonen vi har brukt. Den får du kjøpt hos Mercedes under legendary cars, mener jeg å huske ;)

 

Alt av Driving aids er skrudd av og bilen er helt original. Hverken understell eller motor er tuklet med. Skal se om jeg får pushet tiden litt mer, leker med tanken på å legge ut en film av replayen på besterunden.

 

Må bare klø meg litt i hodet først og bla i brukermanualen til

videokameraet... bonde

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hittil ikke fått noen runder uten noe småplukk, men greide 7.55,622 etter en stund. Er nok mulig å kjøre ned mot 50 blank. Tror ikke jeg pusher noe mer før noen andre tar den tiden :cool:

 

Fasinerende bane. Finner stadig vekk nye spor og skjulte småtriks for å få mer fart osv..

 

Gentlemen,- start your engines well

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vinner du DTM utgaven. Det er gateversjonen vi har brukt. Den får du kjøpt hos Mercedes under legendary cars, mener jeg å huske ;)

 

Alt av Driving aids er skrudd av og bilen er helt original. Hverken understell eller motor er tuklet med. Skal se om jeg får pushet tiden litt mer, leker med tanken på å legge ut en film av replayen på besterunden.

 

Må bare klø meg litt i hodet først og bla i brukermanualen til

videokameraet... bonde

 

Ja, hadde vært kjempeartig å sett hvordan du kjører...Kan kanskje lære litt ;) Okei, den er grei, alle hjelpemidler skrudd av! Eneste jeg gjorde var å skifte oljepå Mercedesen, regnes ikke som trimming det? Enda den får flere hk?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vært kjempeartig å sett hvordan du kjører...Kan kanskje lære litt ;) Okei, den er grei, alle hjelpemidler skrudd av! Eneste jeg gjorde var å skifte oljepå Mercedesen, regnes ikke som trimming det? Enda den får flere hk?

 

 

Den er jo fortsatt original. Det jeg lurer på er om det er lov å bytte om til racing dekk? eller skal fortsatt kun sportsdekk være på den? Så skal jeg prøve meg på den tiden.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljeskift er seff helt ok. Sport tires type medium skal brukes. Se første posten i tråden for mer info. Bilen er overraskende morsom å kjøre, fin balanse noe som gjør det mulig å kjøre med "race drift" flere steder på banen. Håper flere henger seg på og poster tider. Selv om det ikke er verdens kjappeste bil er det en veldig fin måte å lære seg ringen på. Du merker virkelig hvor du gjør feil, i motsetning til en motorsterk bil som til en viss grad flyter på effekten sin. FSR tok meg med over 2 sek, men etter karusellen tapte han og lå et tiendel bak midt på langstrekket. Litt festlig å ha kjørt i over 7 min og så skiller det et tiendel :)

 

Regner med at han kommer sterkere tilbake ;)

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår