Gå til innhold

GT4 Challenge: MB190E 2.5 Evo 16 - Nürburgring

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, men man må treffe 99% i hver av de over 170 svingene... Et helvetes pes spør du meg :p

 

 

FSR har kort lunte, og så synes han det er vondt å sitte så lenge i spillekonsollen av gangen... Så da må han opp og ta en liten dans.. Omtrent sånn:

 

babyhmm?

 

Håper jeg får lagt ut en video, må bare få den rett på PC. Blir for dårlig kvalitet ved å filme tv'en.

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ta mye shortcuts over gresset og bruke autoværnet for å få disse sjuke tidene ?

Kunne gjerne tenkt meg å sett en replay av en kjøring på under 8 min.

 

Jeg har til enhver tid 2 hjul på banen/curbs. Å kutte så mye at alle hjulene er på gresset er fy-fy.. Lene seg på autovern er også tabu.. Prøv gjerne en runde hvor du jukser, neste gang kjører du riktig. Hvis du ikke tar igjen ghostet hvor du jukser har du sannsynlighvis mer å hente. Tror ikke det lønner seg å kutte noen steder på ringen. Kanskje i Eisskurve. Har bommet der et par ganger ufrivillig, men jeg tror man taper for mye i utgangsfart til at man har tjent på det når man når neste kurve. Og kutter man for mye over curbs får man som regel skrens, noe som igjen betyr at man taper i utgangshastighet.

 

Men man lærer stadig. Hadde aldri trodd at jeg skulle komme under 7.55.XXX.

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke gå over til en trimmet 2.5-16? Vi i 190 klubben driver å kjemper litt med trimma versjoner av EvoII. Synes det er mer spennende ettersom man da kan eksprementere med forskjellige oppsett på fjærer/dempere og gear oppsett.

 

 

Dette er med trimmet versjon.

Bilde040.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår