Kuli Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Det er jo litt kjedlig da, men sparer lappen i allefall på vinters tid!! Men du har jo altids brekke ved "nød" situasjoner!! hehe Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibraT Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hvordan går bilene? Tenker da på SR og SLX.. 2.0 utgaven. De funker vel på vinteren? Kan vel ha det litt morsomt..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hvordan syns dere det er med forhjulstrekk på vinteren? Er det kjipt? Har litt lyst på primera men liker å breie å sånn.. Jeg hadde først en BMW E30 som slang igjennom hele vinteren. Så kjøpte jeg Primera og fikk kun to stk sleng på to år og da var dekka dårlige. Så om du skal ha en bil som ikke slenger som grisen så vurder primera. Har kjørt andre fremhjulstrekkere også, men Primeraen var best syns jeg. (Føler seg tryggere på egen bil også da) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hvordan går bilene? Tenker da på SR og SLX.. 2.0 utgaven. De funker vel på vinteren? Kan vel ha det litt morsomt..? Funker fint på vinteren. Enda bedre på svingete veier om sommeren Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Nyeste bildet.. Er fornøy med dette! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Et lite av min lille prinsesse :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 får vel slenge med noen bilder j også da...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Et lite av min lille prinsesse :) DET er pent! Ikke at alle andre bilene her er pene..men det er stort sett pga. bilene på bildene ;) Dette er det jeg kaller et pent bilde. Mer sånt pulp! (og alle andre) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Bilen har nå ny grill og er senket. kiddie Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Stiligt, Jap_Power! =) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Her var min oxo (Til slags 99693217) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Lei primeran? Har jo nettopp fått inn turbo jo.. Mye skal du ha btw? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 ligger vel på autodb... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Ligger på auto ja. er vel ikke lei deprimeraen men må jo bytte bil engang. løp å kjøp den færter bra vist du er heldig pætiglup kan du vel test den en tur neste helg. (Kommer bare vist det er fint vær) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg