drturbo Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Sånne gule lykter har jeg liggende og, sammen med krom tusenmetringer fra tidlig 80 tall..... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxs Lupo Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Tummarna upp för denna bilen! Den är ju helrätt, precis i min smak! :) Ska bli intressant att se den live på Bugrun. Siter VW Lupo GTI -02 VW Golf -83 VW Jetta -81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokemasta Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Er ikke annet å gjøre en å bøye seg ned i støvet i beundring, Det er den råeste mk1 Cab jeg noen gang har sett :D Siter VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D) BMW e34 520i 24v 1995 mod (x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod (X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 meget pen bil. likte ikke helt manglen på bakvindu, men de tåkelysa var utrolig lekre!!! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 gratulerer med en urovekkende fet einser! Herlig den vrien du hadde på speila og tåkelysa! Sånnt skaper moter..( uheldigvis ).. sier som bti: er nok ikke lenge før noen andre einsere dukker opp med akkurat de samme modifikasjonene! Konge bil! Denne håper jeg at jeg får sett en gang irl! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Om andre dukker opp med det så skapte Dr. Laban trenden ;) I Norge iallfall. Digga de lysa veldig jeg også. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Ble herlig med speilet Thomas, eneste jeg ikke har sett montert irl. krysser alle fingre for at bilen blir kjørbar til BR nå da. hvis ikke tauer jeg deg :P EDIT: d0h. du har jo ikke tauekrok. haehaehe. uff. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Trodde han hadde avtakbar tauekrok jeg... Porsche delen...... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Trodde han hadde avtakbar tauekrok jeg... Porsche delen...... Den fant jeg ikke igjen i rotet til Thomas så den skippa vi glætt ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Herlig å se! tipper det er deilig å endelig se resultatene fra all jobbinga. Gleder meg til å se noen bilder utendørs med taket nede :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Da setter jeg i gang med motorfiks i kveld. Ny vannpumpe og termostat skal inn..og jeg setter antagelig inn igjen ekspansjonstanken....for å være sikker. Er liksom noen mil den skal rulle om litt under 2 uker --> Bug Run Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Ellers så takker jeg for all ros (..og litt ris...). Risen viser jo også at jeg har greid å gjøre ting litt sært. Enten liker mann det eller så gjør man det ikke. Målet med bilen har jo også vært å bygge den på min egen måte. Ikke bare gjøre som alle andre...det forsvinner bilen i mengen. Jeg kommer til å lage en oppsummering (med bilder) av alle modds som ble gjort på bilen bare jeg får den til å gå slik at jeg kan kjøre den ut i litt penere omgivelser og få knipset litt bilder. Edit: Jeg vet ikke om jeg har nevnt det i denne tråden, men jeg har en liten luring på lager hvis jeg ønsker å "ta`n helt ut" her. ;) Det vil føye seg inn i rekken av sinnsykt sære modds for å si det slik. Må ha noen orntli bilder av bilen først slik at jeg kan leke litt i PS. Kanskje går jeg for moddet...eller kanskje ikke. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Den fant jeg ikke igjen i rotet til Thomas så den skippa vi glætt ;) Hehe.. den ligger faktisk i skapet ditt på værste ;) Så ikke i mitt rot da i tilfelle :D Men uans så ble bilen alt for lav til å kunne ha slepekroken under slik som vi tenkte på slutten. Får heller feste den i bøyla.... doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Pent! tåkelyktene var prikken over I`en for min del!! :D rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 HJELP KRISE!!! - jeg ser ingen bilder!!! Og denna har jeg ventet på leeeeeeenge..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg