DrLaban Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Dette var vondt å lese Thomas. men regna nesten med at det kom til å skje. Har jo merka hvordan interessen har sakte men sikkert forsvunnet. Håper du kommer sterkere tilbake med nytt prosjekt i framtiden. og at du ikke forsvinner fra treff gjengen uansett :) Kan drekka selv om man ikke skrur bil 24/7 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Kjett å høre at bilen skal selges (igjen), men forståelig. Forresten: Fikk du noen gang solgt de laaaaaaave (eller skal vi heller si høye) styrelagerne som du brukte sammen med gewinden? Hvis nei har jeg en bil som kan trenge disse. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Kjett å høre at bilen skal selges (igjen), men forståelig. Forresten: Fikk du noen gang solgt de laaaaaaave (eller skal vi heller si høye) styrelagerne som du brukte sammen med gewinden? Hvis nei har jeg en bil som kan trenge disse. De er desverre akkurat solgt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 De er desverre akkurat solgt... NEINEINEI:oohh . Men da ble det ikke noe mer ut av det. Lykke til med salget. Får håpe at den får en "fornuftig" eier! Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Kjedelig å høre Thomas men denne bilen fortjener å bli ferdig. Håper den går til en entusiast som setter pris på alle Kustom triksa. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 hvor er fortsettelsen ? sittet i over 1 time og lest hvert innlegg nå uten å sjekke siste siden først. SÅ ER DET INGEN SLUTT???!! WTF ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 hvor er fortsettelsen ? sittet i over 1 time og lest hvert innlegg nå uten å sjekke siste siden først. SÅ ER DET INGEN SLUTT???!! WTF ??? bilen står i garasjen til eieren i påvente av bedre vær :P Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Er vel ikke bare bedre vær jeg venter på ;) Gikk mektig lei for lenge lenge siden og har aldri fått tilbake lysten på å satse videre her. I tillegg så har jeg ikke tid til å skru lenger pga husprosjekter og mye jobbing. Så hvis en som har ork og ikke minst tid til å fullføre prosjektet tar kontakt så kan vi nok bli enige om en kjøpesum. ;) Har ett bruksprosjekt stående på utsiden av garasjen som jeg gjerne skulle hatt inn i vinter for å gjøre det siste klart før våren. --> DocLaban (æ tt) gmail . com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Holy chmoke, den her tråden har æ ikke sett før.. DrLaban du har en pærle av en einsercab... Om du ikke har ork til å "ta han helt ut" så få nu den i det minste på veien.. Såppas fortjener den.. Fittipaldi felger e konge.!! :m'm: Kor fikk du kjøpt 165/45r15 continental? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cris Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Kor fikk du kjøpt 165/45r15 continental? Dekkonline mener jeg det var, men conti lager ikke denne dimensjonen lenger. Har 4 nye 165/45r15 continental tilsalgs for 3500,- hvis du er på utkikk etter slike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hvis du betaler frakt så har vi en deal.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cris Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Sender deg en PM jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Da er denne solgt, så får vi håpe ny eier gjør den ferdig i den stand den fortjener! :mat Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg