Suzuki Ac-50 Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Når du sliper ned før du polerer, blir ikke lakken en del tynnere da? og tåler mindre? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Jo, den blir jo det men det er ikke mye som blir pusset, bare litt på toppene. min bil er jo også lakkert to ganger rett etter hverandre, så det er mye lakk på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Har i dag vært på VACN Treff for lokallag stavanger, det var en del biler som var der i dag. Her er noen bilder av min blandt "venner" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 utrulig fin jetta. men burde kansje fresja opp bremsecaliperana kansje. eit strøk med svart lakk kansje:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Her er di nyeste bildene av bilen tatt i dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Og et av det RÅ BLÅ interiøret (not) Og et siste av den RÅ sterke motoren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Ser flott ut. Hvor mange mm har du senket bilen ? Er det senkesett fra bildelesenteret ? EDIT: Ser nå at det er 60/80mm senking. Lurer på hvor du har kjøpt baklyktene ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Har kjøpt senkesett på ebay, det senker 80/60 mm. Det er veldig greit og kjøre med. soper nedi over alt men det må jeg jo regne med :) Baklyktene er også kjøpt på ebay, som du ser så er di helt hvite orginalt så jeg har lakkert det røde feltet med rød trannsperang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hehe.. Samme interiør som meg det der, nydelig!.. Er vel samme racing inspirerte motoren også! Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Om du vil ha svart dash har jeg liggende.. Den myke typen... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Har fått gjort litt lite med bilen i det siste, men har fått satt på noen emblem som jeg fikk i fra min lokale volkswagen forhandler. Har bygd om et Caravelle merke tok vekk alle bokstavene etter Cara og satte inn en T i fra et 1.8 T merke. Så greit ut det : Har også fått meg flipp nøkkel til bilen, den er slipt til og passe låsene og tenningen, har også fjernstyring av sentrallåsen på nøkkelen. Parktisk og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Har fått gjort litt lite med bilen i det siste, men har fått satt på noen emblem som jeg fikk i fra min lokale volkswagen forhandler. Har bygd om et Caravelle merke tok vekk alle bokstavene etter Cara og satte inn en T i fra et 1.8 T merke. Så greit ut det : Har også fått meg flipp nøkkel til bilen, den er slipt til og passe låsene og tenningen, har også fjernstyring av sentrallåsen på nøkkelen. Parktisk og greit. Hvordan fiksa du med flipp nøkkel på sentral låsen? je vil og ha det Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 kjøpte et sett med to flipp nøkkler og en mottaker som jeg koblet opp i bilen. måtte også montere en sentrallås driver i fører døren for den har ikke det orginalt. så det var en del arbeid og få det til, men det ble bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 kjøpte et sett med to flipp nøkkler og en mottaker som jeg koblet opp i bilen. måtte også montere en sentrallås driver i fører døren for den har ikke det orginalt. så det var en del arbeid og få det til, men det ble bra. Hvor kjøpte du det fra ebay? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Har kjøpt senkesett på ebay, det senker 80/60 mm. Det er veldig greit og kjøre med. soper nedi over alt men det må jeg jo regne med :) Baklyktene er også kjøpt på ebay, som du ser så er di helt hvite orginalt så jeg har lakkert det røde feltet med rød trannsperang. Er de helhvite lyktene godkjent i Norge??? Er de tilsalgs i norge?? Synes de er de peneste... Evt. Lakkere de i bilens farge med transparent lakk... Noen som forresten vet hvor man får kjøpt transparent lakk i forskjellige fargekoder??? Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg