suggen Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Hvor finner jeg en gammel porsche motor?? Har ikke lyst til å gi allverden, ettersom den garantert kommer til å bygges om i hue og ræva, tenkte å sette igang med hippiecontaineren snart, skal i første rekke trekke om interiøret og lakke den brun/orange tofarvet:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Har en nyoverhalt, oppborret 924 motor jeg!!!! Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Skal da ikke ha firer vel? Men er det ikke strengt tatt en vag motor du har:confused: Nei, jeg tenker på en god gammal 911 boksersekser med no webere eller no på... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 En gammal 4 sylindra Audi 100 motor ja.:hello: thumpsup Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by suggen Skal da ikke ha firer vel? Men er det ikke strengt tatt en vag motor du har:confused: Nei, jeg tenker på en god gammal 911 boksersekser med no webere eller no på... Er det ikke billigere og bedre å ta en modifisert boble motor da. Får jo de i 3 liter også. Har en kompis som kjører rally med dette. ca 280 hk uten puste hjelp. Drar helt vanvittig den motoren. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 hehe, boble er tøft Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 "Boble søker motor" -------------------------- Har ikke råd enda .. men blir til sommeren .. slengte ut en post for en stund siden om tips , men kom ikke så mye til svar .. Noen som har no tips nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg