PerryZaphire Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Ja den gir 600w RMS brokoblet i 4ohm. Så blir endel power i 2ohm. du får ikke ordna ett bilde? er den stor fysisk? jeg har 2500kr og trenger ny forsterker serru.... får jeg din for 2k inkl. frakt er jeg MEGET intr! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Jeg har ikke lyst å selge for under 2000kr, men 2000kr + frakt er ok. tror det koster 105kr å sende. er jo ikke mange kronene. her er ett bildet tatt nå. Den er vell ca 40cm på langsiden, er ganske stor. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Jeg har ikke lyst å selge for under 2000kr, men 2000kr + frakt er ok. tror det koster 105kr å sende. er jo ikke mange kronene. her er ett bildet tatt nå. Den er vell ca 40cm på langsiden, er ganske stor. Oki... jeg har en V-drive 2800 (2x350w 4ohm-1x1000w4ohm) men aner null omdet er RMS eller ikke... irriterer meg innmari... jeg trenger noe som gir minimum 800w RMS i 2 ohm brokoblet evnt. pluss noe somer fysisk mindre enn den jeg har... er faen meg 52cm lang :( kan du holde meg som 1 prioritert kjøper i ca 3 dager`? må finne ut om han som skal kjøpe min er seriøst intr. først :) synd du ikke bor nærmere så jeg kunne ha prøvd den hehe.. mange ampere er sikringen(e) på ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Okey, ja den er ikke SÅ stor :) Er ikke sikker hvilken sikring den skal ha, da det ikke er innebygd som vanlig. Men må ha ekstern, står vell i manualen som jeg linket til i første post. Denne leverer nok mer en nok til de. edit. Står 90amp sikring i manualen. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Okey, ja den er ikke SÅ stor :) Er ikke sikker hvilken sikring den skal ha, da det ikke er innebygd som vanlig. Men må ha ekstern, står vell i manualen som jeg linket til i første post. Denne leverer nok mer en nok til de. ikke sikring på forsterkern altså? oki.... hva har du brukt? skal prøve å lese manualen nuh :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Som du ser, 90amp sikring står det. Jeg har kjørt med 80. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Oki... jeg har en V-drive 2800 (2x350w 4ohm-1x1000w4ohm) men aner null omdet er RMS eller ikke... irriterer meg innmari...jeg trenger noe som gir minimum 800w RMS i 2 ohm brokoblet evnt. pluss noe somer fysisk mindre enn den jeg har... er faen meg 52cm lang :( kan du holde meg som 1 prioritert kjøper i ca 3 dager`? må finne ut om han som skal kjøpe min er seriøst intr. først :) synd du ikke bor nærmere så jeg kunne ha prøvd den hehe.. mange ampere er sikringen(e) på ? Må nok regne med at harman kardon er dobel så kraftig som den du har nå. å mye mere strømsterk. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hvis du gir meg 3-4 dager så skal jeg finne ut om jeg skal ha den eller ikke.... er sykt intr.. må bare høre med han som skal kjøpe min når han har penger :) har ikke mere enn 60 amp sikring på strømmen jeg :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Som du ser, 90amp sikring står det. Jeg har kjørt med 80. Har du msn? legg meg til isåfall... zaphire80@hotmail.com :) vil ha en prat med deg :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Det går vell sikkert, men er vell ikke garantert. stortsett bare monoblokker av kvalitet som takler dette. Men du kan jo seriekoble spolene, og parallelkoble elementene. Det vil funke utmerket. seriekoble spolene? vil det bli optimalt da? er det ikke da bedre å heller parallellkoble over spolene og kjøre subbene på hver sin utgang på forsterkeren? (jeg bare spør...ikke hugg hodet av meg, stereoguruer :P ) Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hehehe, Er det ikke slik at det er flere veier til mus? :D Er vell egentlig det samme vil jeg tro. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 jeg kjøper den... 2000kr + frakt? sende den i oppkrav til meg da du, så blir det 2116,- Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 hehe, du var akkurat 30min for sein well Men visst det skjærer seg her, så kan du få den. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 akai... 95877562 om det skjærer seg da... Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 akai... 95877562 om det skjærer seg da... om dette skjærer seg selger jeg bil og anlegg og finner frem sykkelen :P Men en ting.... en jeg kjenner mener at denne kun er stabil i 2ohm ved bruk av 2 kanaler..altså å bruke denne 2ohm og brokoblet er ikke bra i det hele tatt... er det sant? fant også ut at denne modellen utgikk i 1993 faktisk... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg