Gå til innhold

Harman Kardon TC-600 Forsterker selges.

Ranger emnet


CrZyWiz

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lyst å selge for under 2000kr, men 2000kr + frakt er ok. tror det koster 105kr å sende. er jo ikke mange kronene.

 

her er ett bildet tatt nå.

harman.JPG

 

Den er vell ca 40cm på langsiden, er ganske stor.

 

Oki... jeg har en V-drive 2800 (2x350w 4ohm-1x1000w4ohm) men aner null omdet er RMS eller ikke... irriterer meg innmari...

jeg trenger noe som gir minimum 800w RMS i 2 ohm brokoblet evnt. pluss noe somer fysisk mindre enn den jeg har... er faen meg 52cm lang :(

 

kan du holde meg som 1 prioritert kjøper i ca 3 dager`?

må finne ut om han som skal kjøpe min er seriøst intr. først :)

synd du ikke bor nærmere så jeg kunne ha prøvd den hehe..

mange ampere er sikringen(e) på ?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, ja den er ikke SÅ stor :) Er ikke sikker hvilken sikring den skal ha, da det ikke er innebygd som vanlig. Men må ha ekstern, står vell i manualen som jeg linket til i første post.

 

Denne leverer nok mer en nok til de.

 

edit.

 

Står 90amp sikring i manualen.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, ja den er ikke SÅ stor :) Er ikke sikker hvilken sikring den skal ha, da det ikke er innebygd som vanlig. Men må ha ekstern, står vell i manualen som jeg linket til i første post.

 

Denne leverer nok mer en nok til de.

 

ikke sikring på forsterkern altså?

oki.... hva har du brukt?

 

skal prøve å lese manualen nuh :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki... jeg har en V-drive 2800 (2x350w 4ohm-1x1000w4ohm) men aner null omdet er RMS eller ikke... irriterer meg innmari...

jeg trenger noe som gir minimum 800w RMS i 2 ohm brokoblet evnt. pluss noe somer fysisk mindre enn den jeg har... er faen meg 52cm lang :(

 

kan du holde meg som 1 prioritert kjøper i ca 3 dager`?

må finne ut om han som skal kjøpe min er seriøst intr. først :)

synd du ikke bor nærmere så jeg kunne ha prøvd den hehe..

mange ampere er sikringen(e) på ?

 

Må nok regne med at harman kardon er dobel så kraftig som den du har nå. å mye mere strømsterk.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vell sikkert, men er vell ikke garantert. stortsett bare monoblokker av kvalitet som takler dette. Men du kan jo seriekoble spolene, og parallelkoble elementene. Det vil funke utmerket.

 

 

seriekoble spolene? vil det bli optimalt da? er det ikke da bedre å heller parallellkoble over spolene og kjøre subbene på hver sin utgang på forsterkeren? (jeg bare spør...ikke hugg hodet av meg, stereoguruer :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akai... 95877562 om det skjærer seg da...

om dette skjærer seg selger jeg bil og anlegg og finner frem sykkelen :P

 

Men en ting.... en jeg kjenner mener at denne kun er stabil i 2ohm ved bruk av 2 kanaler..altså å bruke denne 2ohm og brokoblet er ikke bra i det hele tatt... er det sant? fant også ut at denne modellen utgikk i 1993 faktisk...

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår