hfracing Skrevet Mai 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Fiksa meg en website også nå.. kommer etterhvert til og legge ut ting og tang jeg gjør med kjerra mi her... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Gasspjeld fra audi 100 passer rett på tror eg(?), litt mindre struping der. Stempelet i caliperne skal jo både skrus og presses inn, men det visste du sikkert. De har jo en stygg tendens til å ruste fast i tid og utide. Hørt at noen borrer et hull og setter inn smørenippler i håndbrekkmekanismen på caliperen. Da holder de jo faktisk en stund. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 har bytta bak.. det gikk greit. brukte nebbtang til og skru / vri / dytte. satt ikke hardt eller noe, tror jeg får igjen for at det er tyskimport (99') lite rust .. gass spjel fra audi 100.. hmm. det må sjekkes, men jeg mener og huska at det gjalt golf 1? mulig jeg tar feil.. står en på høggern tror jeg, sjekke på mandag.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Audi 100 spjellet gjelder bare for Golf 1. Golf 2 og senere biler har samme størrelse. Jeg har byttet på min Golf 1. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 det var det jeg egentlig trodde.. men jeg hadde jo bare verdt nødt til og sjekke.. ;) fant bilde av strøken golf 2 i samme farge som min.. plutselig fikk jeg skikkelig inspirasjon til og få bilen ferdig fort.. eneste som skiller den fra min er at min har de gamle dørene, har fortsatt lister på siden, og har doble lykter foran(enda). en runde i lakkboksen på hele bilen, minus no lister og greier så er det ganske nært den der.. skynde meg og ringe lakkerern... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Originally posted by hfracing fant bilde av strøken golf 2 i samme farge som min.. plutselig fikk jeg skikkelig inspirasjon til og få bilen ferdig fort.. Hva er navnet / lakk koden på den? Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 vet faktisk ikke enda.. lakkerern jeg kjenner skal fikse 90 fanger lakking osv for meg til uka forhåpentligvis, og han finner den for meg da.. mener den het "pearl grey" eller no ikke så mange som har den fargen... de fleste ggrå golfer har en mørkere farge.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 G60 skjermkanter og kanalskjørt oxo? Pent når dette er lakket når bilen er grå.. Passer jo skikkelig til 90 fangerne og... Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 vet ikke om jeg vil ha det jeg, synes det er penere sånn som på bildet over.. egentlig så erdet imot min relgion og henge på mer plast. 90 fangere er et unntak.... vil heller fjerne alle lister og merker osv... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Mekk deg noe skjørter selv da vel. Masse å finne på huggern. Den golfen over er jo ødelagt da. Ser jo litt naken ut. For guds skyld, ta å lag deg en en egen underleppe. Må være litt mer firkantet og nærmere bakken. Må se profil i forhold til panser. Harald, skjørter må på!!!!!!! Corolla GT.... Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 gjør skjørter at bilen går fortere, nei.. hvorfor skal jeg gjøre så mye med den utvendig da.. strekker meg til 90fangere jeg, vurderte faktisk og beholde små fangere, siden ingen andre har det.. bruke tid og penger på understell og motr har jeg mer lyst til... Skal jo uansett ikke ribbe så hardt som den over da. beholder jo blinklys osv ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 i dag satte jeg på 90 fangere, ble bra.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Noen bilder av bilen min... møkkete og fæl, men dere ser jo sånn ca da.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av gamle bilen min. Gti 16v. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 hfracing: det er sikkert lurt om du sladder reg.nr ditt....litt ihvertfall..... *just in case* Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg