Gå til innhold

Bilforumet.net GT4 LIGA - Tsukuba & Nurburgring

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jepp, fikk kjøpt alle fire jeg også nå på dag 1394 eller 1395 ja. tror de kosta rundt 8,3 mill

 

Jeg har forresten 4,7 mill igjen :D Vært flink gutt og spart hehe

 

steike! åssen klarer du sier jeg? hehe...er kommet til dag 1100 jeg...har 20 000 peng!!!! hehe...ikke akkurat god økonomi...sliter litt med å komme videre nå liksom..

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Saaaaatan så lite du har hatt å gjøre!!? :scared hvor manga timer har du spillt for å komme så langt?

 

Naj, det har jo blitt noen timer ;) Men har passa på å tjene penger på alt jeg har gjort. Stort sett ihvertfall. Har som nevnt tidligere blitt endel kjøring på den banen hvor man vinner rally RCS'n fra toyota.

 

steike! åssen klarer du sier jeg? hehe...er kommet til dag 1100 jeg...har 20 000 peng!!!! hehe...ikke akkurat god økonomi...sliter litt med å komme videre nå liksom..

 

Se over :)

 

Ikke for å skryte, men har også spandert litt kroner på RS4, RS6,S4, A4 DTM Diverse AMG'er, masse engelske sportsbiler, 4-5 350Z, Supra i forskjellige farger, og masse annet snop, har 194 biler nå :)

 

Er sikkert mange andre som har tilsvarende i garasjen sin, og litt kroner til overs også.

 

Er jeg den eneste som aldri bruker lystgass? Lystgass hører hjemme på 402m bane å de er det jo ikke mange av. Ekte menn vinner på skills, ikke gass :fingers:

 

Hehe.. lystgass er fy fy...

 

Jeg trimmer veldig få av bilene mine også jeg da.. setter til nød på en turbo i ny og ne. Tester forøvrig allle bilene jeg kjøper mens de enda er originale, med originaldekka og greier :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte Tsukuba på 0:47.239 med Honda NSX '04 mod.

I outlaw-gatebil klassen da.

Noen som har bedre? Orker ikke gå gjennom alle postene...

Skal prøve å ordne bilde....

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

 

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som aldri bruker lystgass? Lystgass hører hjemme på 402m bane å de er det jo ikke mange av. Ekte menn vinner på skills, ikke gass :fingers:

 

helt enig med deg...nos kan NFSU få lov til å ha og slikt..synes ikke det passer på GT4..jeg har lystgass på kun en bil jeg..... :naaaws

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjørt Tsukuba på 0:40.611. Skal legge ut bilde på fredag. Tror eg ska klare å komme under 40sek i løpet av neste uke.

Brukte Minolta'n.

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

 

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte tsukuba på 0.40.677 med mazda 787b(denne er dårligere en minoltaen å har nesten 350hk mindre...)

 

Sutre sutre..... Nå har jeg klart 0:39.851 og det er fremdeles et lite sekund å hente, men d skal faen meg godt gjøres ska du tru, så dette blir spanandes.... :) Her er bildet......

 

Bilde026.jpg

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

 

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som aldri bruker lystgass? Lystgass hører hjemme på 402m bane å de er det jo ikke mange av. Ekte menn vinner på skills, ikke gass :fingers:

Jeg bruker aldri lystgass... har aldri prøvd engang.

Blir litt feil, på en måte.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Carbonite: Nå tror jeg du blir offer for egen suksess. Det der er jo en knall tid. Kan nok klare noe av det samme, men da må jeg pirke en del på oppsetter. Prøvde Audien i går, men syntes bremsene var litt slappe på denne og?!?

 

Skal prøve litt til, er sugen på å komme under 5:10, men det virker som om du har bedre tider enn meg på lager uansett? Hver gang jeg er raskere så er du på pletten med en raksere tid etter litt! Fae....

 

Inntil videre så bøyer jeg meg i støvet!

 

 

Hehe, jeg hadde bedre tider på lager før for å unngå at du tok rek'en, men 5.09 er det raskeste jeg har akkurat nå. noe raskere er sinnsykt vanskelig.

 

Som sagt, jeg kjørte mot en Ghost på 5.14, og brukte et par timer på å slå den. Synes du bremsene var slappe? Merka ikke noe av det, men jeg bremsa mindre med R8 enn med Minoltaen pga mye bedre veigrep og stabilitet. Vurderer å vinne GT-one eller Bentley og prøve med de, men som du sa, begynner nok å bli litt offer for min egen suksess. Må ha knalltreff for å slå den tiden, ettersom jeg bare "safer" i de svingene hvor det er sandfelle på utsiden ;)

 

Vurderer å prøve gatebil-rek'en med Lotus Omega'n min :) (Nei, jeg gidder ikke kalle den Lotus Carlton :|)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår