Gå til innhold

Bilforumet.net GT4 LIGA - Tsukuba & Nurburgring

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var dum nok til å starte med det på en søndag, måtte gi opp når jeg innså at jeg ikke hadde sjangs til å bli ferdig...(b-spec 3X speed)

 

ikke no prob å bruke b-spec, bare den er god nok.

og at du følger med hra tid til annen....

 

må vel prøve igjen snart!

 

hehe okei...hva er dette b-spec 3X speed alle snakker om? går det 3 ganger så fort? ehhe ;)

 

ikke no problem å bruke b-spec så lenge bilen er bedre enn motstanderne?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-spec 3X, betyr at tiden går 3 ganger så fort. Fungerer ikke mens du ser selve kjøringen, men inne på menyen der du ser bilene som tall 1 - 6!

 

Så denne greia i dag, og måtte bare prøve selv. Har ikke spillt på lang stund nå, men på andre runda på Nord Schliefe satt jeg bestetid med 5:31,618 med Toyota GT-ONE Race Car (TS020) 99 Black Edition som du kun kan kjøpe brukt på dag 700!. Da med alle modifikasjoner! Satte inn egendefinerte instillinger og ga jernet. Ser at det er en som er sekundet raskere enn med meg F1 bilen, men det skal vi nok rette på (he he). Tiden min satt jeg forøverig med to lette avkjøringer, som kostet meg noen sekunder, men slapp snurringser. Hadde jeg bare lest hele posten først så hadde jeg nok prøvd meg på en 3dje runde!

 

Tommy D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit at det er feil bil til banen, men må si at jeg klarte Tsukuba på 1'00.017 Men en Yellow Bird uten Mods, Dvs med medium sports tires ;) Ikke galt?

 

Har foreløpig 56.781 med en Supra RZ trehundreognoe hester og medium racingdekk på tre forsøk også :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fininnstilt Toyota GT-ONE'en min litt mer nå, skikkelig på kanten til det ustabilet, men rask som fy. Klarte nettop 5,23,739. Lå bedre ann i forhold til Ghost car tidligere, men var litt feig på slutten og tapte 2 seukunder til den. Kjørte dessuten ikke særlig perfekt, så her er det MANGE sekunder til å hente. Tipper faktsik noe såntt som 5,05 - 5,10 kan være realistisk.

 

Kan gi dere alle specsene om dere ønsker, så kan dere prdøve å se om dere får stillt den inn bedre. Er forøverig lik som posten min over med tanke på HK og Dekk. Har seff ikke mulighet til å overføre bilde her og nå, så dere får ta meg på ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på bildet for å få det større, dårlig mobil kvalitet men..

 

b]  <a href=Drift Addict - AMG Mercedes 190 E 2,5-16 Evo 3 Touring Car '92 377hk - 6.45,346

 

AMG Mercedes 190 E 2,5-16 Evo II Touring Car '92 372 BHP - 6.41.876 medium race tyres

 

Et forslag..Denne bilen og runden kan man også kjøre på Special licence på siste løpet. Hvis vi heller hadde tatt utgangangs i dette løpet, så kunne vi vært sikre på at alle kjørte med lik hk og ikke NOS. Det som også er fint er at man stryker hvis man tar snarveier over gresset osv, slik at juks blir umulig! Dette krever at man må kjøre strøkent, en real utfordring! Alle tar bilde av tiden. Hva sier dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.... Ligget ann til flere 5:19:xx runder, men driter meg ut hver gang i de siste svinger før langstrekka. Uansett, min Toyota GT-ONE carbon versjonen har følgende oppsett:

 

Dekk: Racing/Qualify

NOS: ca 25, men ikke så viktig bare den ikke er noe særlig høyere.

Brake Balance 5 Front og 6 Bak

Susepnsion:

11.0 på springrrate foran og bak.

62mm og 65mm høyde hhh foran bak

Damper rebound og bounce alle på 8

Camber angle på 2.0 foran og 1.0 bak

Toe angle 1 og 1

Stabiliser på 4 for og 4 bak

Girutveksling:

1: 3.184

2: 1.945

3: 1.347

4: 0.986

5: 0.786

6: 0.655

Final: 3.899

 

Downforce: 60 foran og 88 bak

 

Utover dette har jeg ikke endret på noen ting, min raskeste tid er nå: 5:21:701

 

Som sagt så er bilen veldig ustabil (er nok litt lav da det gnister mye), men rask med dette opsettet (ca 395km/t på enden av langsiden), om noen har noen endringer som gjør den bedre så si gjerne i fra

 

Foresten, er det noen forskjell på de sorte carbonbilene sammenlignet med orgianlene? Tenker da først og fremstvpå hva du kan gjøre med den!

Er det bare "show and no go" som er forskjellen?

 

Hva med en konkurranse som går utpå å få bilen til å gå så fort som mulig? Har selv en pers med 499.01 med en Bently Speed 8. Er det mulig å få biler over 500? Sleit med dette, men klarte det aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 5:18-runde, men skal klare bedre enn dette, så jeg gidder ikke poste bildet. (for mye arbeid:p)

 

Tommy D: Tror du må heve bilen din litt, og gjøre den litt mykere. Stiv bil på landevei er aldri kos. Mye bedre å få en litt mer stabilt kjapp bil, enn en ustabil lynkjapp. Vet ikke hvor mye krefter det er i GT-one, men jeg har ihvertfall nærmere 450-460 på enden av strekka med den jeg bruker. Nå kjører jeg litt mindre downforce enn du gjør, så det kan være noe av grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår