Gå til innhold

Bilforumet.net GT4 LIGA - Tsukuba & Nurburgring

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Etter hva jeg har fått med meg så går spillet i en syklus av 700 dager. gikk du glipp av dem på dag 695 - 700 så kommer de igjen på 1395 - 1400 osv. osv. Flere sjangser, men det tar jo litt tid! Husk bare å spare da de er dyre for alle fire, hadde selv bare råd til 3 av dem.

 

Sjekk ut listen på Gamespot sinde sider under GT4 (mulig den ikke ligger å førsteside listen, klikk da flere alternativer) Da blir du satt over til en liste over flere walkthrough guider og div annet snacks. Her er det en "gærning" som har listet ALLE bilene i bruktmarkedet fra dag 1 til dag 700, og gitt noen kommentarer til diversae biler Fritidsproblemer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter hva jeg har fått med meg så går spillet i en syklus av 700 dager. gikk du glipp av dem på dag 695 - 700 så kommer de igjen på 1395 - 1400 osv. osv. Flere sjangser, men det tar jo litt tid! Husk bare å spare da de er dyre for alle fire, hadde selv bare råd til 3 av dem.

 

Er dette tilfellet er det jo flott :)

 

Hva sparingen angår, se tipset mitt om SPECIAL CONDITION HALL (EASY): Rally d' Capri for et par poster siden ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda lettere måte å tjene penger på, den beste jeg har funet hitttil: Vinn Mercedes CLK DTM bilen du vinner Mercedes løpene. Bruk denne bilen (alt en annen DTM bil) i DTM løpet (i European hall tror jeg det er), vinner du serien får du jo CLK GTR som du kan selge for nesten 800.000. pluss alle de premiepengene du får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda lettere måte å tjene penger på, den beste jeg har funet hitttil: Vinn Mercedes CLK DTM bilen du vinner Mercedes løpene. Bruk denne bilen (alt en annen DTM bil) i DTM løpet (i European hall tror jeg det er), vinner du serien får du jo CLK GTR som du kan selge for nesten 800.000. pluss alle de premiepengene du får!

 

Joda, veit det, men ser for meg at det er kjappere å vinne de to capriløpene enn 5-6 dtmløp, capriløpene er bare to runder i hvert løp, mens dtm er 5 eller 10?

 

Så jeg tror det går kjappere med Capri, samtidig som det er en fin måte å bli kjent med forskjellige biler på, og at banen er fin å se på ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil klasse:

 

Subaru Impreza WRX STi sp.C `04

Medium Dekk, 526 BHP + NOS, no D.Aids.

 

0`48.762

 

impreza.jpg

 

Toyota Supra RZ `97

Medium Dekk, 859 BHP + NOS, TSC-3

 

0`50.634

 

supra.jpg

 

(sorry bildekvaliteten)

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurburgring i min GT-ONE med alt: 5.17.155.

 

Da har jeg gått helt bort fra mitt gamle oppsett, og startet på nytt. Krøp til korset og hevet bilen endel, men økte downforcen til nesten maks, da alle biler jeg har kjørt blir uansett ustabile over ca 340-360. Pirket og pirket og er vel nå fornøyd med det nye i et par uker...

 

Hadde ingen avkjøringer, men var veldig feig i en del svinger.

 

 

Carbonite: Hvordan fikk du 1222 hester i Minoltaen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har trimma den hos HKS.

 

ikke mer enn 300?? er det ikke det som er org. omtrent a?

 

Så nå at jeg har "driti" meg ut og kjøpt NA-Supraen.

 

Den får man under 400 hk i.

 

Kjøpte Turbo-supraen rett etter at jeg hadde spurt deg om hvordan du fikk så mange gamp i den.

 

Da ble alt så mye bedre :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, med fare for å "ta munnen for full", så har jeg '54 eller noe med 400 hk supran så det kan jo hende den kommer snart :D

 

Godt mulig at munnen er for full. Med supra fant jeg ut at Mer HK = Mindre kontroll.. Måtte faktisk fjærne noen hest for å vinne på noen baner..:( tsukuba, deep forest)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig at munnen er for full. Med supra fant jeg ut at Mer HK = Mindre kontroll.. Måtte faktisk fjærne noen hest for å vinne på noen baner..:( tsukuba, deep forest)

 

Oh, I know :(

 

Min erfaring at noe særlig mer enn 400-500 hk stort sett bare resulterer i hjulspinn... Klart, dette avhenger jo av bilen, banen og sikkert "føreren".

 

Men, jeg sliter ihvertfall med hjulspinn på endel biler.. Og det blir liksom ikke det samme å skru på TCM.

 

Tok med den sterkeste supra'n på 'ringen, og da hadde jeg problemer i nesten alle 3.girs-svingene.

 

Skal ikke se bort ifra at jeg sliter på Tsukuba da ja..

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår