Rallye Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 joda.. siden du kun trenger lokket, så er jeg sikker på at det ikke koster mer enn en hundrelapp hos møller heller :) greit å kjøpe sånne små-ting der.. er vell ikke store problemet heller siden det ligger en stor manifoil over heller da.. men ja det ser jo best ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Ordner vel no rart :D Vil bare kjøre jeg nå..kjøre,kjøre,kjøre!! :D notin Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 hvilken fordeler løsning har du?i toppen? hva er da blitt gjort med hullet i blokka? Du må la resten av fordeleren stå igjen.... da den er med på å drive oljepumpa... ellers må du bygge om med intermediateshaft fra 16V og plugge igjen hullet Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Du må la resten av fordeleren stå igjen.... da den er med på å drive oljepumpa...ellers må du bygge om med intermediateshaft fra 16V og plugge igjen hullet Det var det jeg trodde.. Enkleste/billigste blir jo å lå den gamle fordeleren stå i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Akkurat det jeg prøvde å si :rolleyes: Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 hva er forskjellen på 16V blokk og G60 blokken? Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 hva er forskjellen på 16V blokk og G60 blokken? ingenting er forskjell på selve blokka.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 ingenting er forskjell på selve blokka.... Kun stempel som er annerledes i blokka? Kor mykje ladetrykk toler ein org. 16V motor? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Kun stempel som er annerledes i blokka? Kor mykje ladetrykk toler ein org. 16V motor? Ikke så mye da spruten til 16v ikke strekker til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Ikke så mye da spruten til 16v ikke strekker til.. Og med 16V'ens 10,0:1 i komp. så er du fort oppe i diesel-komp. om du lader litt.... Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Driver å planlegger eit G60 T prosjekt. Den skal gå fort og da syns eg 8V var litt lite. Men men, blir det altfor mykje stress då blir det 8V. Kommer til å gå godt da og :) Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 veiven da? Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 veiven da? samme veiv og råder... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Så da kan man sånn i teorien bare montere smidde stempel i GTI 16V maskino og så er det bare til å montere turbo? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Så da kan man sånn i teorien bare montere smidde stempel i GTI 16V maskino og så er det bare til å montere turbo? korrekt :) men cluet er jo da at disse tingene må/bør gjøres samtidig: - nytt pakningssett til blokk og topp - planing av topp og blokk - honing evetulellt borring av sylindrene - nye råde og veiv lager - fresing av lagersetene og muligens linjeborring av blokka - balansering av veiv, råder og stempler - overhaling av topp med fresing av ventil seter, og nye løftere og styringer.. trenger jo selvsagt ikke gjøre alt dette, men for min del iallefall, så er det her problemene i prosjektet sitter :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.