Gå til innhold

StreetMeet Lørdag 16. April!

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

  • Svar 689
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syntes neste treff burde være på vintrbro jeg! der er det ihvertfall ikke mye politi! og parkeringsplssen er stor å! plass til det meste!

*-Toyota avensis 1998 solgt*

*-Peugeot 205 1989 GTi 1,9 solgt*

*-Peugeot 406 2000 solgt*

*-BMW 316i E30 1985 2d solgt*

*-BMW 320i E36 1997 2d M-Tech cab solgt*

*-BMW 320i E30 1985 2d M-Tech solgt*

*-BMW 325i E30 1988 2d GTS solgt*

*-BMW 325i E30 1990 2d T-Tech Vinterbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at det var så mye politi i det områdene vi var i går var jo fordi de visste om det...de har lest på disse sidene, og hvis det blir treff på smartclub, og de får vite om det og så kommer de jo til å være der....så sånn er det...

 

PS: politiet har for lite å gjøre..det er som mange andre sier her, hva er opplegget dems? når det skjer noe ting som f.eks innbrudd og lignende, DA har dem få resurser og bla,bla,bla..men i går må de vel ha blåst vekk 3/4 av budsjettet for i år da..det var 3-4 patruljer som stod og holdt vakt fra metro til maxi (500 m??) + jeg så 2 komandobiler som var ved ikea, + en sånn "varebil" patrulje + at det var kanskje 2-3 som kjørte rundt, og enda et + med at det var sikkert noen som gjemte seg i en busk eller 2 og holdt kontroll, også har vi sivil`n som snoka rundt da...

jeg kjenner bare at jeg blir så forbanna....

 

EDIT: for ikke å snakke om at de faktisk følte at de trenge å ha et helikopter flaksende over oss...herregud...det koster jo en mill å holde det i lufta. også dreiv det å lyste ned på plassen med den mega lampa si...WHAT`S THE POINT! ?

 

 

Så sant så sant...

 

Jeg blir så provosert av at de i det hele tatt FÅR LOV TIL, å bruke så mye ressurser på slike ting som dette her.

Og så klarer de å fortelle media at de var der pga et organisert billøp som skulle gå mellom lillestrøm og metro, dette er jo direkte løgn!

 

Helt tydelig at de har for lite å gjøre, og jeg mener dette er feildisponering av våre skattepenger!!!

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble jo brukt en del middler for mye i går ja, men i fremtiden så synes jeg vi bør samarbeide med poitiet og grunneier, slik at vi skal få stå i fred, få egne plasser der folk kan burne etc. SLik som de har i sverige.

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes neste treff burde være på vintrbro jeg! der er det ihvertfall ikke mye politi! og parkeringsplssen er stor å! plass til det meste!

 

Men hvis de leser her at det skal være meet der, så blir det vel like mye der å regner jeg med... Fikk selv ikke vært med i går ettersom jeg er "stuck" i Finnmark! angry Kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at politiet stilte bra med biler og utstyr på Metroen. Ble litt gal av det helikopteret som blenda meg. Men jeg må si at oppførselen på politiet er dårlig og måten de imøte kommer oss på et meget dårlig. De behandler oss som kriminelle mennesker. Må da være bedre å drive med bil en å drive med narkotika. Kan heller ikke se helt problemet ved å samles på en parkeringsplass å ha det litt gøy..

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den desiderte hovedtyngden av dem som kommer hit med bilene sine, er skikkelige bilførere.

 

Det er bare et lite mindretall som ødelegger, sier Brynhildsen.

 

Vet den har blitt postet før,men det er sant det han sier! Men enig med mange andre.. Samarbeide med politi og grunn eier! Få en plass og stå og plass til de som vil burne!

 

Ellers så var treffet på metro i går utrolig bra!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den egentlige grunnen til at det ikke er lov til å burne?

 

Hadde det faktisk vært mulig få til å en plass hvor man fikk lov til å burne (slik som "Ørjan Eriksen" skriver), eller det helt umulig med tanke på norsk lov ol.? Tenkte selvfølgelig at politiet skulle være tilstede for å "overvåke" burningen.

Altså kun for et treff, ikke en plass hvor alle kunne dra når som helst for å burne :-p

 

Synes at det er så mange politifolk som burde lære seg hva det å være "serviceminded" betyr! Politet er her jo for å hjelpe folket, ikke for å være "vaktbikkjer", som de så fint kaller det i et annet land "To protect and serve" <-godt slagord! Hvis du som politimann skal gi en beskjed så MÅ du ikke skrike det på en irritert måte slik som jeg skrev i en tildigere post, det er faktisk mulig å være hyggelig, men bestemt. Det tror jeg at de fleste vil dra nytte av! Ved litt endring av holdninger så hadde ihvertfall jeg fått mer respekt for politiet, men de som kanskje kan virke litt "maktsyke" ødelegger svært mye for resten av politistanden!

 

Obs! Har ikke noe spesiellt imot politiet, og synes at det var helt greit at de var der igår, skulle bare ønske en litt annen "mottagelse"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi bare skal glemme å prøve å avtale med Politiet og grunneiere, blir nok ikke noe bedre enn det det var på lørdagen. Hvis vi prøver å tipse de i framtiden om slike treff så kommer de vel likegjerne til å sperre alt med kjettinger og komme med hellikopteret sitt osv.

 

Jeg har en ting å si om politiet på lørdagen: Bortkastet skatte penger

 

Og til han journalisten i RB dukenukem

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skedsmohallen? Trodde det het robsrud der vi spiste? Var det ikke en Shell stasjon vi parkerte på? Da dro du ihevrtfall en liten en, kanskje en 2meters da...

 

ah der, nei la jeg no rubber der a?

 

legg meg til på msn a. ealoken@hotmail.com

 

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis all burning, herjing, drikking og forsøpling ikke hadde forekommet og folk bare hadde møttes, parkert bilene, gått rundt og tittet og snakket sammen hadde ikke dette vært noe problem i det hele tatt. Ikke vanskelig å innlede et samarbeid med politiet da heller, men når det er enkelte som ikke klarer å oppføre seg ødelegger de for alle andre.. Istedetfor å klage over politiet og Biltilsynet hadde det vært mer på sin plass å klage over de som drikker, søpler til, burner og "tull-kjører"..

 

Det kommer du nok desverre aldri unna når det samler seg over 1000 ungdommer på en plass uten organisering. Thats life! Helt greit att purken var der og passa på! MEN hvorfor ikke da ta fylle svina og ikke de som har for brede felger? Og ett helikopter!!! De svidde bare av 2-400 000 da!

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer du nok desverre aldri unna når det samler seg over 1000 ungdommer på en plass uten organisering. Thats life! Helt greit att purken var der og passa på! MEN hvorfor ikke da ta fylle svina og ikke de som har for brede felger? Og ett helikopter!!! De svidde bare av 2-400 000 da!

 

 

Enig der, syns ikke det gjorde noe at politiet var der.

Men detta forbanna helikopteret irriterte meg grensesløst!

Ikke nok med at det var totalt bortkasta penger, men jaggu meg så måtte de lyse meg midt i tryntet 10000 ganger med det forbanna stearinlyset de hadde under maskinen..

 

men men.. ellers var det en KONGE dag!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kasta sammen en liten film fra i går, er ikke beste jeg har gjort, men man får en ide om hvor mange mennesker det var der.. :)

 

Er på 79% nå, legger ut link med engang den er ferdig..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår