Gå til innhold

frontfanger fra buthne

Ranger emnet


larsmx5

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fjern vippelyktene (kjøp nytt panser eller noe, eller hør med nun derre derre i bladet autofil som har den nydelige mx5'en hvordan de har gjort det).

 

Fjern lysa i grillen, og du har en av de feiteste fangerne jeg har sett siden før jul.

 

Vent med demperne.

 

Gi gass! :D

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Er litt enig med pimp jeg og... Da blir den KUUUL!!

 

Men en MX5 med koni.. WOW! Det må være en heftig sak på veien!

 

ja, er litt sugen på dempere for nå er bilen helt møkk å kjøre...

H&R 50mm senkefjerer og orginale dempere. det er så stift at jeg spretter nesen av veien...

 

får en del ok ombyggings kit til vippe lyktene, skal være enig at den ikke er så kul med lyktene oppe, jeg kjører altid med dem nede, så lenge det ikke er bekkmørkt.

1992 skyline R32

1994 s13 gpsports driftebil

 

x1992 mazda mx5 turbo

x1991 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by larsmx5

 

ja, er litt sugen på dempere for nå er bilen helt møkk å kjøre...

H&R 50mm senkefjerer og orginale dempere. det er så stift at jeg spretter nesen av veien...

 

får en del ok ombyggings kit til vippe lyktene, skal være enig at den ikke er så kul med lyktene oppe, jeg kjører altid med dem nede, så lenge det ikke er bekkmørkt.

 

 

Enk og originale dempere har aldri hvert noen spesielt god løsning.. Blir villt med nye dempere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wang911

Fronter er sååååå kuuul, men understell er vel viktigere. Sorry jeg får ikke kommet med noe fornuftig forslag.

 

ja,takk begge deler!!!:D

 

skulle hatt mere penger, men turbo greiene har kostet en del....

så når jeg har fått meg mer power er det kansje understell og bremser jeg burde prioritere framfor utsendet..

1992 skyline R32

1994 s13 gpsports driftebil

 

x1992 mazda mx5 turbo

x1991 nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren kopi av Veilside sin front til Honda S2000 jo :rolleyes:

 

Fronten var jævli fet, med de rillene over inntaket også...

Men jeg er generelt skeptisk til kopier. Passform og materiale er jo noe å tenke på.

 

Vet ikke hvordan demperene dine nå funker... men jeg hadde gått for kjøreegenskaper føre utseendet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår