Kebab gud Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 nylig oppdaget jeg at alle toyota forhandlere i Europa skal bygges om innen 2007 for å feire Toyotas 70år jubuleum.. så derfor lurer jeg på.. hvor/hvem er norges fineste bilforhandler..altså butikken er det en opel forhandler i nordland, en nissan forhadler i bergen eller en volvo forhadler i drangedal? Hvor og hvem er finest? og helt ha med bilde av butikken/lokalene Whooho! PS: her er Toyotas planer for europa og her er div bilder fra nissan forhadlere i japan Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 Bilde5 Bilde6 Bilde7 Bilde8 Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Gamle La Strada ( Ferrari/Maserati ) i Billingstad i Bærum var en flott butikk, men nå nedlagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Toyota Hell bil på stjørdal er jo ikke så værst da, kan se om jeg finner flere bilder... Dette er fra en salgsannonse da, men du ser litt av hvordan det er inne der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Fiint, får nesten følelsen av en messe/show. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 nylig oppdaget jeg at alle toyota forhandlere i Europa skal bygges om innen 2007 for å feire Toyotas 70år jubuleum..så derfor lurer jeg på.. hvor/hvem er norges fineste bilforhandler..altså butikken er det en opel forhandler i nordland, en nissan forhadler i bergen eller en volvo forhadler i drangedal? Hvor og hvem er finest? og helt ha med bilde av butikken/lokalene Whooho! PS: her er Toyotas planer for europa og her er div bilder fra nissan forhadlere i japan Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 Bilde5 Bilde6 Bilde7 Bilde8 tenk så moro å komme inn i den butikken med SKIKKELIG møkkete støvler? hehe.. :fingers: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Det er få av oss som har sett alle bilforhandlerne i Norge da?? Uten å ha sett mange rundt om i Norge så er vel Audi Senter Bergen ganske flott... Finner ikke bilde... Toyota Hell så veldig bra ut også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Normotor i tromsø er en ganske pen butikk i motsetning til bilene innvendig.... doh Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 http://www.gulesider.no - bilforhandlere i norge :knob: Annet enn det så er jensen og Schele i Halden meget fin, Volvo forhandler! :rolleyes: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Kroghs bilsalg i oslo, veldig rent og pent der og veldig mange samle biler i glassmonter m.m Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Bare så du vett det finnes det ikke noen volvo foretning i drangedal, er vel bare toyota der.... Siter Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter. Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak Om livet suger..ÖVERLADDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 det var bare et eksempel ........ Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Møller i Tønsberg er ganske stilig, par år gammelt ca. Mye glass :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Kroghs bilsalg i oslo, veldig rent og pent der og veldig mange samle biler i glassmonter m.m der har jeg jobbet som klargjører.. kjørte mange sinnsykt fete bilder da :D Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Normotor i tromsø er en ganske pen butikk i motsetning til bilene innvendig.... doh Egentlig ikke.... Vil du låne brillene mine litt? ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 nylig oppdaget jeg at alle toyota forhandlere i Europa skal bygges om innen 2007 for å feire Toyotas 70år jubuleum..så derfor lurer jeg på.. hvor/hvem er norges fineste bilforhandler..altså butikken Bilforhandlere i Norge ser generelt ut som bakgårdssjapper. En av de finere forhandlerene jeg har sett var en MB-forhandler i Polen(!) Trodde jeg hadde et bilde, men finner det ikke nå. Får leite når jeg kommer hjem, hvis jeg husker det. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg