Jump to content

Useriøs bilforhandler

Rate this topic


Recommended Posts

Jeg kjøpte en 2010 modell mini cooper av Gyldenfeldt as i Fredrikstad . Samme dagen ble levert i Molde ,meldte jeg fra om ladefeil som lyste opp på displayet i bilen . Selger lovet å rydde opp . Detter er nå 2 måneder siden og ikke noe har skjedd. De er vanskelig å nå på telefon og jeg får tekstmelding om at de ringer tilbake . De ringer ikke tilbake . 
jeg satte bilen inn på NAF og fikk konstatert defekt dynamo og meldte dette tilbake til selger.

Kan ikke akkurat anbefale  denne  bilforhandleren til andre potensielle kunder. 
Er det andre som har opplevd dårlig kundeservice fra Gyldenfeldt as.?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy