Gå til innhold

Gran Turismo 4 tråden - Diskuter spillet her (progresjon, spørsmål, irritasjon osv.)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 926
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes bilene oppfører seg ganske så bra egentlig.

Eneste skuffelsen er at selv uansett oppsett, synes jeg contra'ene er litt i overkant.

Kan kjøre med de mest råtne dekka som du må ligge i 30kmt i svinga med for å ikke understyre, men med en gang du legger over mer enn tre grader så virker det som hulken gir deg en karamel rett i sia.

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarte jeg å forstå på egenhånd, men jeg klarer det ikke allikevel! :p

De andre jævlene er altfor trege med å ta meg igjen.

 

De andre bilene tar deg igjen bare du passer på å ligge slik at de får slipstream fra bilen din. Dvs at du må posisjonere deg med tanke på bilene bak deg. De tar deg igjen,- tro meg ;)

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre bilene tar deg igjen bare du passer på å ligge slik at de får slipstream fra bilen din. Dvs at du må posisjonere deg med tanke på bilene bak deg. De tar deg igjen,- tro meg ;)

 

de kjører alltid på meg når eg gjør det :( selv om eg flytter meg.. har kun fått til en perfekt bytting på halve sisterunden en gang, men då var det jo for seint.. har ikkje prøvd så utrolig mange ganger då..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Nå har jeg bestilt meg ratt og pedaler.

Håper det løfter spillet en del, for jeg må bare si at spillet var en stor skuffelse, syns det suger akkurat nå.. hmmmmmmmmm

 

Hvis du ikke liker spillet så er det vel ikke noe sjakktrekk å kjøpe ratt, har brukt ratt litt og syns det er litt tøft, men det er litt pes og, bedre å lene seg tilbake i stresslessen å kjøre med spaken syns jeg, mindre fysisk :), nå er jeg litt lat da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter med å finne bil til supercar- festival, på pro. events.

 

kairan og cien er med i cup'en, men ikke faen om du kan bruke dem selv nei :fingers:

 

noen forslag???

 

Jeg brukte denne under.. Der ser du hvor du kan vinne den.

 

ENDURANCE HALL:

El Captain 200 Miles: TOYOYTA 88C-V Race Car (MINOLTA) '89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår