Polardego Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Litt off topic...Har en Audi 80 is eller ls (husker ikke helt) 76' mod på hånden... Motor gått 181.000 Starter som ei klokke. Eu godkjent uten mangler sist år. Ser strøken ut i lakken. Hva er noe sånt verdt ? Får EKSTREMT lyst på den når jeg ser din audi :) I mine øyne er det verdt en hel del, har den samme front som min og 2 eller 4 dører? I Sverige ligger de mellom 5-15000 for et eksemplar. Det er enda mulig å få tak i et bra eksemplar til en fornuftig pris, men det blir lengre og lengre i mellom de... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Kul bil ;) Skal kanskje kjøpe meg en slik en, en 80 ls (desverre ikke gt) fra 74. Kunne jo kanskje tenkt meg et eldre golfprosjekt men da jeg så denne tråden så går jeg sterkere for audi`n ;) Blir min halvparten så fin som din i lakken så er jeg fornøyd som en unge på julaften...:D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 I mine øyne er det verdt en hel del, har den samme front som min og 2 eller 4 dører? I Sverige ligger de mellom 5-15000 for et eksemplar. Det er enda mulig å få tak i et bra eksemplar til en fornuftig pris, men det blir lengre og lengre i mellom de... :) 2 dørs og samme front ja... tror det var bare 2 lykter og ikke 4.... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 2 dørs og samme front ja... tror det var bare 2 lykter og ikke 4.... Sånn kan den se ut med enkle lykter... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 tøffest med dubble lykter! ;) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Etter å vært utstillt på Hellerud under Motorfestivalen, har jeg fått masse respons på bilen... Og gøy er det å se at Bilsport hadde ofret plass for et bilde av klubbstanden vår og bilene våre... I Autofil hadde de tatt dette bildet, som var fra deres reportasje... Ja, riktig... Kid-A tok bildet ja... :google Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Valdres... Halden... Våler... (Hovedtreffet) Porsgrunn... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 ooo Va lekkert! Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Sinnsykt bra kjørebilde:D Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 I dag begynte "Michèle" og krangle igjen, samme som sist, problemer med stift og fordelerlokk. Så da ble det en tur innom Thorsov for å hente nytt... På tur til "værste" gikk det i rykk og napp, helt det plutselig bare sa VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL under bilen... wtf? Kjørte inn til siden og d viste seg at eksosanlegget hadde gått tvert av midt under bilen... :oohh Så med hele Ås sin oppmerksomhet rettet mot "Michèle" VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL kom vi oss omsider til "værste" Og da var det bare å ringe 911 (eller 952 som nummeret til ManiaCoupe begynner med) for assistanse... helpme Og ManiaCoupe stiller alltid opp i krisesituasjoner... m'm Etterhvert kom Böser Önkel også og hjalp til... :) Tusen takk ManiaCoupe... Og da ble vi klare for Fredrikstad og VW Internationals i morgen... Her er vi stigla og klar for utstilling... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Dritkul bil du har. Strøken :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Michèle tar seg en pause... Kommer knallsterkt tilbake. :boxing Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Hallo! Drit tøff bil!! Den er bakhjulsdreven? Er du fra Ås eller? Bor selv i Kroæær(Kroer):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Audi er som normalt FWD.. (om den da ikke er 4x4) :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg