andy_mcnabb Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 thumpsup DET var et bra prosjekt faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Meget bra... Pen bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Meget bra... Pen bil :D Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Endelig er bilen hos lakkereren... :rolleyes: Meningen var at det bare skulle bli lagt klarlakk på den, men det er en stor mulighet for at det blir ny hellakkering. Bilen SKAL være 100% doh Så får man se... Her er siste bildene før bilen går inn på lakkeringsverkstedet og årets første tur ut i frisk luft for GT'n... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Jeg er faktisk direkte sjalu på alle bilene dine :) Disse får du holde godt på i framtiden, men hvis du skal selge så kontakt meg. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Steeeike.. Det er alt jeg skal si. Nesten. Sinnsykt flotte biler du har! Misunner deg sterkt! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Idag ble GT'n lakkert, og resultatet ble "mycket bra", så imorgen starter montering av bilen. Jeg gleder meg... :titties: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 På plass! ! ! Sitt ! ! ! Og da var vi klar for montering. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Detta blir nais... Jada, skal ha dekk på og... doh Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Betyr dette at Revolution 4-spoke felgene er til salgs? :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Nå er GT'n bortimot ferdig montert, gjenstår å få på stripene, gummi på felgene og shining... :rolleyes: Her er det nye understellet blitt montert bak... assman Svensker az, se hva det står på demperen som forøvring er en Biltema-gassdemper... :hvaskjera Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhot Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 ser kjempebra ut! bestemt meg for å pusse opp min 1977 da ingen var interessert i kjøp. golf1 bakfjærer&dempere? samt golf fjærskåler foran og fjær dempere fra golf1 også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Sinnsykt strøken audi du har fått deg ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Slik ble bilen med den senkingen og felgene... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg