Gå til innhold

Polardego: 75 Audi 80 GT - "Michèle"

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Bortsett fra å ha ofra et trekantvindu da sentrallåsen klikka, har bilen fungert prikkfritt hele helga... :)

 

Nå er det steg 2 som skal gjennomføres, og jeg skal holde dere oppdatert på hva som skjer... :pimp

 

Takk for 2005, noen nedturer og mange oppturer er vel sumsumarium for denne sesongen... Hilsen Håkon og "Michele" : ahahahhaha

Bilde_178.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

VELDIG pen 80! Hadde en gammel en jeg og en kompis skulle ha for ei stund sia... Men så tok vi av forskjermene.. Og da ombestemte vi oss.. Ikke noe igjen der nei.. :( Kjøre til grustat, kjørte til bilen "knakk" ved torpedovegg, kjøre til skroten med eksos hengende nedi ved "knekken". Ble bråkete til slutt ja...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sesongen var ikke helt over alikavel, etter bildet over har jeg vært i Gjøvik, Gatebil på Rudskogen og classic-avslutning ved Lillestrøm...

 

Da er jeg omsider igang med å prosjekt "Michele", idag ble hele interiøret tatt ut, inkl. dashbordet... Det var litt tilgang til rust på gulvet, så det var greit å få tatt det nå... Ikke noe alvorlig, bare litt overflaterust...

 

Det ble fjerna flere kilo med isolasjon etter at han som hadde bilen før meg hadde klikka totalt og brukt opp til flere ruller med isolasjon...

 

I tillegg var jeg på NBS og fikk henta ny forskjerm og Passat TS grill... Slikt er kjekt å ha på hylla...

 

Bilder ja, glemte kameraet mitt idag. Men det kommer...

 

Her er et idyllisk bilde fra camp Polardego (teltet bak GT'n) og camp Canal Motor som jeg campa sammen med... cheers

 

Bilde_015.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg fant en da en del andre merkelige ting.

 

Her her kabelgjennomføringene til stereo/ekstrainstrumenter à la Suede... :p

 

Bilde_181.jpg

 

Og her man må være OBS på noe... : klø :

 

Bilde_182.jpg

 

Her er et "før" bilde av motorrommet slik at dere kan sammenligne etter at jeg er ferdig med motor-finishen...

 

Bilde_187.jpg

 

Hva synes dere, disse orginale alufelga er vel ikke akkurat nydelige? :D

 

http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album104/Bilde_189.jpg[/i

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser att de ATS felga du har hatt på bilen gjennom året som gikk er de samme som jeg fikk av Nikdev til Rekorden min...

 

Derfor lurte jeg på en ting... er de lakkert? mine er nemlig grå og jeg vil ha de litt freshere med like blank kant som det du har...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser att de ATS felga du har hatt på bilen gjennom året som gikk er de samme som jeg fikk av Nikdev til Rekorden min...

 

Derfor lurte jeg på en ting... er de lakkert? mine er nemlig grå og jeg vil ha de litt freshere med like blank kant som det du har...

 

Er bare å fjerne malinga på felgene (Duxola gjør susen) og polere opp kanten så får du blank kant.

 

Senter kan du velge i hvilken farge du ønsker, du kan helpolere felgen eller bare polere profilene på felgen.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nå laget meg en oversikt på hva som skal gjøres i vinter med "Michèle".

 

- Slipe ned gulv og behandle metallet.

- Bytte ledningsnett

- lakke motorrom og bagasjerom

- Trekke om seter

- Nye felger og dekk

- Nye frontlamper

- Mattsort panser

- Stereo

- Montere doble webere

- Motorfinish

- Oppgradere bremser til VW 2 kalippere og 256 mm skiver

- Bytte og lakke bagasjeluken.

 

I tillegg skal den godkjennes og registreres.

 

Nastycabben kommer i annen rekke, men målsettingen er å få gjort karrosseri og lakk klar i år... Så får vi se...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår